Vraagbaak + op zoek naar velgen/matten en bumpers

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-07-2007 13:26 #1061178 door V700 register

Hallo, 

Ik heb een 740 2.3 benzine. GLE met automaat en ben op zoek naar een vraagbaak.
Iemand een tip voor een goede vraagbaak voor een mooie prijsje?

Tevens ben ik op zoek naar /205 velgen. Bestaan deze ook in staal?
Tevens ben ik op zoek naar orginele vloermatten in de kleur zwart. 

Tevens heb ik bumpers van het ronde model (zonder taartschep).
Deze zijn verkleurd van zwart naar grijs en zou ze graag weer zwart willen hebben. Is een een middel voor of heeft iemand niuewe bumpers?

Dit geldt tevens voor de achterlichten (amerikaans model) Deze zijn faal en ik wil ze helder. 

Hoor graag van u. 

vriendelijke groet, Stefan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-07-2007 13:52 #1174221 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zou zeggen......

Blader nog even door de site.

Er bestaat zoiets als de <a href="/node/10862" target="_blank">Docbase</a>, waarvan een linkje bovenin de balk.
Hierin staat allerhande informatie die je afhankelijk van je lidmaatschap-status kunt raadplegen.

Tevens is er een foto-boek met alle door Volvo voor de 7 en 9 serie <a href="/image/tid/67" target="_blank">geleverde velgen</a>

Er bestaat ook een werkplaatshandboek voor de 7-serie, waarvan ik er een maandje geleden nog 1 van zag staan op marktplaats, zoek maar eens op Olving en Volvo. Een euri of 20 lijkt me schappelijk. Mocht je een digitale versie prefereren, stuur me dan maar even een berichtje.

Kijk voor vloermatten eens op www.estateservices.nl in Obdam, en vraag gelijk even na wat je met je achterlichten wil.

Oppoetsen van bumperts kun je een sproberen met gekookte lijnolie, dat schijnt heel goed te werken. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2007 12:26 #1174325 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er is ook een haynes

Er is ook een haynes sleutelboek, wel in het engels weliswaar (heb de mijne btw een maand geleden van marktplaats gekaapt btw).

Stalen velgen zijn er tot 6J breed geleverd volgens mij, wil je breder dan moet je op zoek naar lm velgen.

Ik heb verschillende keren gekookte  lijn olie horen roepen om de vale bumpers weer op te poetsen, maar via de search is er vast nog meer te vinden. Vervangen zou ik nog niet direct aan denken.

Het oppoetsen van je achterlichten heb ik geen tips voor, je kan ze wel nogsteeds nieuw verkrijgen via onder andere het door Baseman genoemde estateservices.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-07-2007 00:20 #1174374 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Zweedse Haynes

Hallo Volvisti

Fat Rat schreef : Er is ook een haynes sleutelboek, wel in het engels weliswaar ...

En voor de echte liefhebber is ie er ook in het Zweeds.

Groetjes

Mathy

Moderators: Jerry Stam