airco

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2007 21:58 #1061052 door V700 register
airco is gemaakt door V700 register

Net voor de vakantie doet mijn airco niets meer en ik vraag me af of die het ooit wel goed gedaan heeft.

Er zit voldoende vloeistof in, de druk is gecontroleerd maar de compressor doet het niet. Kan van alles zijn. het vermeoden bestaat

dat het te maken heeft met het bedieningspaneel. het knopje hoort blauw te schijnen als ie aanstaat, gebeurt niet. net als het knopje aan de andere kant die het ook niet doet.

iemand enig idee wat dat kan zijn?

Verder allen een goede zomer

groet

Tom

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2007 22:38 #1173552 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Draaiknop?

De draaiknop staat toch wel op zijn minst op stand 1? Anders doet hij het inderdaad niet.

Of je het kunt inzien weet ik niet zeker, maar <a href="/system/files/ECC.pdf" target="_blank">zie deze link</a> voor uitleg over ECC.

Zie trouwens <a href="/node/8601" target="_blank">deze link</a> voor het uitlezen van de eventuele storingen. 

• Timen Smit
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2007 23:43 #1173581 door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Afstand

Het lampje zou moeten branden( het lampje kan stuk zijn) maar als de schakelaar toch wel schakelt kijk dan eerst eens naar de grootte van de luchtspleet van de electromagnetische koppeling van de compressor. Is deze goed verwijder dan de stekker  op de prestostaat en verbindt deze even door. Gaat nu de compressor draaien dan heb je vermoedelijk toch geen koelmiddel meer in je systeem.

Timen

Moderators: Jerry Stam