airco verbindingen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2007 18:55 #1060469
door Mathy van Nisselroy
airco verbindingen. is gemaakt door Mathy van Nisselroy
De buizen (of buisjes) die de aircopomp met de rest verbind om de airco te laten functioneren zijn in koper (of aluminium denk ik .)
nu is mijn vraag :
Kan deze verbinding ook in flexible vorm gebeuren of bestaat hier een alternatief voor ?
Victor.
nu is mijn vraag :
Kan deze verbinding ook in flexible vorm gebeuren of bestaat hier een alternatief voor ?
Victor.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2007 19:02 #1169063
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aircoverbindingen
Vertel eens wat meer Victor. Wat is de aanleiding van je vraag ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2007 20:39 #1169318
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic airco verbinding..
Ik bedoel de buisjes die van de aircopomp naar de airco radiator- je wet wel,die voor de gewone radiator zit-en naar de condensradiator-achter het handschoenbakje-gaan.
Ik ben namelijk een complete airco gaan halen uit de sloop.deze is voor een 740 GLE 16 v van het jaar 1990.en deze zou ik willen inbouwen in mijn volvo(zelfde type en jaartal)
En omdat die verbindingsbuisjes nogal fragile zijn dacht ik misschien aan flexible stuks.
nog een vraagje .
Weet u misschien waar ik aan een goed schema kan geraken om deze te plaseren in mijn volvo zonder te veel fouten te doen??
Uiteindelijk zou dit erg handig zijn met goed schema of voorbeeld hiervan.
Mijn dank !
Groeten ,
Victor.
Ik ben namelijk een complete airco gaan halen uit de sloop.deze is voor een 740 GLE 16 v van het jaar 1990.en deze zou ik willen inbouwen in mijn volvo(zelfde type en jaartal)
En omdat die verbindingsbuisjes nogal fragile zijn dacht ik misschien aan flexible stuks.
nog een vraagje .
Weet u misschien waar ik aan een goed schema kan geraken om deze te plaseren in mijn volvo zonder te veel fouten te doen??
Uiteindelijk zou dit erg handig zijn met goed schema of voorbeeld hiervan.
Mijn dank !
Groeten ,
Victor.
Moderators: Jerry Stam