Zweeds voor beginners
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zoiets?EvdBorn schreef : Ik zag onderstaande in de Biltema prijslijst van dit jaar.Kan iemand dit vertalen ?<font face="MyriadPro-BoldSemiCn" size="1"><p align="left">940 GL, GLE kat. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91–</font><font face="MyriadPro-SemiCn" size="1"><p align="left">Främre avgasrör (voorste uitlaatpijp). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <font face="MyriadPro-BoldSemiCn" size="1">91-7571 719:-</font></font><font face="MyriadPro-SemiCn" size="1"><p align="left">Mellanljuddämpare (tussendemper) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <font face="MyriadPro-BoldSemiCn" size="1">91-2773 479:-</font></font><font face="MyriadPro-SemiCn" size="1"><p align="left">Bakre mellanrör (tussenpijp). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <font face="MyriadPro-BoldSemiCn" size="1">90-8156 89:-</font></font><font face="MyriadPro-SemiCn" size="1"><p align="left">Bakre ljuddämpare (achterdemper) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <font face="MyriadPro-BoldSemiCn" size="1">91-4494 369:-</font></font><font face="MyriadPro-SemiCn" size="1"><p align="left">Bakre avgasrör (achterste uitlaatbuis). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <font face="MyriadPro-BoldSemiCn" size="1">90-8158 79:-</font></font><font face="MyriadPro-SemiCn" size="1"><p align="left">Monteringssats (montageset) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <font face="MyriadPro-BoldSemiCn" size="1">91-9299 189:-</font></font><font face="MyriadPro-SemiCn" size="1"><p align="left">Halvsats (exkl. fr.rör) (set zonder voorste pijp). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <font face="MyriadPro-BoldSemiCn" size="1">91-9298 1099:-</font></font>
Enne, nee hoor, ik spreek weinig zweeds, maar gelukkig bestaat <a href=" ordbok.lagom.nl/vertaal.html ">deze site .
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn uitlaat had voor 145 euri:pijp van kat naar middendempermiddendemperbocht over de achteraseinddemperS-bocht aan het eindAlle montage spullies
Volgens mij mis je bij Biltgema(?) dus niets. Vreemd.
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Kwaliteit is redelijk tot goed, prijzen liggen op een niveau dat je als nederlander niet voor mogelijk houdt. Vooral gereedschap is heel interessant!
Overigens ben ik in Zweden ook al benzinepompen tegengekomen met origineel Volvo remblokken, in de bekende blauwe doosjes...
- André Struis
- Nieuw lid
-
Als je dan toch in Zweden bent.
Je kan natuurlijk ook even de dealer waar je in Zweden in de buurt naar toe moet bellen.
De Biltema prijzen pluk je zo van het net.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-