Diefstalalarm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-04-2007 18:56 #1059778
door V700 register
Diefstalalarm is gemaakt door V700 register
Vandaag kreeg ik met de afstandsbediening mijn volvo niet meer van het alarm af. Batterijen van de afstandsbediening vernieuwen hielp niet. Hulpdienst erbij, wist ook geen oplossing. Deuren met sleutel ontgrendelen en daarbij het alarm af laten gaan +/- 30 sec. daarna contactsleutel omdraaien dan zou het alarm afgezet zijn.Ook dit werkte niet. Starten lukte ook al niet, verder weet ik niets van het alarmsysteem, alleen dat het een Volvo GA II is. Zekering 12 eruit gehaald op goed geluk, daarna kreeg ik hem wel gestart. Alarm bleef echter afgaan, nl. +/- 30 sec. sirene, daarna knipperlichten +/- 2 min. Daarna alles stil, deuren dicht, rijden maar. Echter alarm staat aan. Zo gauw er een deur open gaat, gaat alarm weer af. Wie weet er een oplossing om het alarm te de-activeren?
Groeten Aart
Groeten Aart
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-04-2007 20:32 #1164329
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alarm GII
Hallo Aart,
Ik heb de zelfde alarm systeem het welbekende 3 hoekige zwarte kastje links tegen de voorruit. Ik had in het verleden dat mijn alarm spontaan ging loeien erg irritant vooral in de stad. Ben in de auto gegaan alles dicht ook open dak etc. dan de wagen 10 X opkontact zetten, dan moet daarna alleen nog het middenste rode lampje van de onderste 3 branden. Zo ja dan alam aanzetten. Bij mij met afstandbediening. Ik krijg vals alarm als namelijk de 2 linker lampjes van de onderste rij branden.
Hoop je hebt hier wat aan, succes.
Mvg. Roelof.
Ik heb de zelfde alarm systeem het welbekende 3 hoekige zwarte kastje links tegen de voorruit. Ik had in het verleden dat mijn alarm spontaan ging loeien erg irritant vooral in de stad. Ben in de auto gegaan alles dicht ook open dak etc. dan de wagen 10 X opkontact zetten, dan moet daarna alleen nog het middenste rode lampje van de onderste 3 branden. Zo ja dan alam aanzetten. Bij mij met afstandbediening. Ik krijg vals alarm als namelijk de 2 linker lampjes van de onderste rij branden.
Hoop je hebt hier wat aan, succes.
Mvg. Roelof.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-04-2007 22:17 #1164337
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic uitleg staat in Vadis
Het is even zoeken, maar het staat ergens in Vadis.
Ooit heb ik het per ongeluk gezien, volgens mij bij de elektrische schema's.
Ooit heb ik het per ongeluk gezien, volgens mij bij de elektrische schema's.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2007 17:09 #1164374
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opnieuw programmeren
Aart,
waarschijnlijk moet je het alarm opnieuw programmeren na het verwisselen van de batterijen.
Ik heb een PDF van het Volvo Guard systeem, mail even je e-mail adres naar mij toe (zie mijn profiel) en ik mail het wel even, als het hetzelfde alarm is kun je op die manier waarschijnlijk de boel weer opnieuw instellen en je handzender opnieuw aanmelden.
waarschijnlijk moet je het alarm opnieuw programmeren na het verwisselen van de batterijen.
Ik heb een PDF van het Volvo Guard systeem, mail even je e-mail adres naar mij toe (zie mijn profiel) en ik mail het wel even, als het hetzelfde alarm is kun je op die manier waarschijnlijk de boel weer opnieuw instellen en je handzender opnieuw aanmelden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2007 16:24 #1164512
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic handzender
Na telefonisch contact met een volvo monteur mijn reserve afstandsbediening uit de caravan opgehaald. Met deze handzender werkte alles weer normaal.
Ik heb nu al twee handzenders, die dienst weigeren, iemand een idee om aan een andere te komen of die twee te laten nazien?
Groeten aart
Ps Maarten mijn alarm ziet er anders uit.
Ik heb nu al twee handzenders, die dienst weigeren, iemand een idee om aan een andere te komen of die twee te laten nazien?
Groeten aart
Ps Maarten mijn alarm ziet er anders uit.
Moderators: Jerry Stam