Rubbertjes

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-04-2007 16:25 #1059706 door V700 register
Rubbertjes is gemaakt door V700 register
Ik kreeg van mijn garage nadat ik mijn 960 heb opgehaald voor een paar nieuwe stabilisatorstanger voor het advies dat de ophangrubbers achter aan vervanging toezijn.
Nou ga ik zaterdag op vakantie naar Zuid Frankrijk, met 4 peronen en bagage. Is het verstandig om dit nog voor vertrek te laten doen, beinvloed het misschien het weggedrag?  Weet iemand wat globaal de kosten kunnen zijn voor z'on operatie.
MVG
Erwin

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-04-2007 14:50 #1164089 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kosten weet ik niet
Maar ik geloof dat ik er wel mee op vakantie zou durven zonder ze te vervangen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-04-2007 15:22 #1164091 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kosten.
De vraag is of de garage aangeeft dat het verstandig is ze een keer te vervangen, of dat de melding is dat ze op zijn. In het laatste geval zou ik er twee keer over denken, maar als ik je zo lees, ga ik uit van het eerste.
Het blijft natuurlijk ook de vraag wat er precies vervangen moet worden, maar uit elkaar vallen zal het niet, hooguit minder confortabel en minder geruisloos rijden.
Ik heb alle rubbers in de voorwielophanging voor ongeveer 100 euri zelf vervangen, voor de deur, halve dag werk, op het gemak.  Meestal zijn de championrubbers die de veerpoot recht houden aan vervanging toe, die drogen uit na verloop van tijd, dit is gewoon visueel te controleren.
Ik zou je een fijne vakantie wensen en verder bij thuiskomst een ochtend of middag plannen om de zaak in orde te maken. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-04-2007 16:05 #1164093 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb gekeken

Ik heb vanmiddag samen met de monteur op de brug gekeken. Het is het rubber waar de draagarm in schuif. Het gaat er bij de volgende beurt aan geloven. Het rubbertje zal wel niks kosten, maar de boel demonteren is een behoorlijke klus heb ik al gezien.

Alvast bedankt voor jullie input.
MVG

Erwin

Moderators: Jerry Stam