contactslot demonteren
- Cees van de Grift (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2007 11:59 #1059165
door Cees van de Grift (GAST)
contactslot demonteren is gemaakt door Cees van de Grift (GAST)
Hallo allemaal,
Ik heb het contactslot van een 940 bouwjaar '90 gedemonteerd en nu wil ik het binnenste draaiende deel eruit hebben. Het lijkt alsof de twee pennetjes die eraan zitten daar een rol bij spelen, maar ik kan er niet achter komen.
Vraag; is het uberhaupt mogelijk om het draaiende deel van het contactslot te verwijderen en te vervangen?
Zo ja hoe doe je dat?
groet
cees van de grift
Ik heb het contactslot van een 940 bouwjaar '90 gedemonteerd en nu wil ik het binnenste draaiende deel eruit hebben. Het lijkt alsof de twee pennetjes die eraan zitten daar een rol bij spelen, maar ik kan er niet achter komen.
Vraag; is het uberhaupt mogelijk om het draaiende deel van het contactslot te verwijderen en te vervangen?
Zo ja hoe doe je dat?
groet
cees van de grift
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2007 12:54 #1161323
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En de sleutel is de sleutel
Beste Cees,
Hoewel ik nog nooit een contactslot van een 70 of 900 heb vervangen, de sleutel was, om bij de 240 het contactslot te vervangen, door de sleutel in het slot te steken. Of je hem in een bepaalde stand moet zetten kan ik me niet meer herinneren.
Hoewel ik nog nooit een contactslot van een 70 of 900 heb vervangen, de sleutel was, om bij de 240 het contactslot te vervangen, door de sleutel in het slot te steken. Of je hem in een bepaalde stand moet zetten kan ik me niet meer herinneren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-07-2010 19:39 #1283304
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic inderdaad sleutel is de sleutel :-)
Heb vandaag een contactslot van een sloper gehaald. Omdat ik niet wist hoe het moest heb ik ook het deel dat om de stuurpen zit meegenomen. Nu moest ik alleen nog het slot van het stuurpendeel afprutsen. Het zit inelkaar als twee tentstokken met een borgpennetje. Dat borgpennetje kan je alleen indrukken als de sleutel erin zit. Hartelijk dank,
Rob
Rob
Moderators: Jerry Stam