is er iemand die mij kan vertellen waar ik de stekker kan vinden!?
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik ben benieuwd waar mijn stekker zit om eventuele storingen uit te kunnen lezen, ik heb <u>niet</u> dat kastje met die knipper code (ledje).
ik ben gisteren naar de plaatselijke garage geweest maar die konden de stekker zo even niet vinden, dus mijn vraag weet iemand waar ik deze stekker kan vinden?
Volvo 764 1988 B280E
alvast bedank Roel Peteroff
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het door jou bedoelde kastje zit aan de linkerkant (dus aan de bestuurderskant) ongeveer bij het scharnier van de motorkap. Het is ongeveer 2,5 bij 4,5 cm.

Gerard
- V700 register
- Nieuw lid
-
klopt maar dat was zo bij mijn vorige volvo 740 maar nu mijn 760 daar zit niet zo'n kastje in en ik kan daar ook niet een stekker vinden waar ik dat kastje eventueel aan zou kunnen sluiten dus bij deze auto zit het mogelijk ergens anders (hoop ik) als ik weet waar dan ga ik terug naar de gerage om uit te lezen (kosteloze service)
maar voorals nog bedankt Roel Peteroff.
- V700 register
- Nieuw lid
-
de hier plaatselijke Volvo-juwelier vraagt daar dus 15 euro voor!lotje56 schreef : als ik weet waar dan ga ik terug naar de gerage om uit te lezen (kosteloze service)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik hoop dat iemand mij voor als nog kan vertellen waar ik die stekker toch kan vinden.
Ik ben een beetje radeloos, omdat ik nodig mijn auto wil laten uit lezen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen,
Groetjes Roel
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Deksel/armsteun open en dan een van de klepjes die daar in de bodem zitten loswrikken met een mesje of kleine schroevendraaier.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Slurpje niet! en zeker geen een met een led(tje)
Maar wat wil je afstellen dan?
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes.
- Hedwig Lambrechts (GAST)
- Nieuw lid
-
Jammer maar helaas, de V6 modeljaar 1988 heeft geen uitleessysteem.lotje56 schreef : Beste mensen,
Ik hoop dat iemand mij voor als nog kan vertellen waar ik die stekker toch kan vinden.
Ik ben een beetje radeloos, omdat ik nodig mijn auto wil laten uit lezen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen,
Groetjes Roel
Dus kan ook niemand je vertellen waar die stekker zich bevindt.
Groeten.Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
dus geen stekker in de 760 '89 had ik niet verwacht, ook al is dit dan een 6pitter de elektronica is verder toch gelijk aan die van de 4pitters? maar goed zal wel een technische reden zijn.
maar goed nu wordt het zoeken naar storing wel een stuk ingewikelder (meten is weten).
maar als nog een vraag stel er is een ernstige storing aanwezig, en zo de motor op een thuiskom programa inschakeld, hoe kom ik er dan achter dat dat gebeurd of niet en is reseten voldoende? (accupool losnemen).
afijn ik moet dus wat meer uurtjes vrij maken om alles eens door te meten en eerst er nog achter zien te komen wat de weerstand per onderdeel is etc.
Groetjes Roel