radioot
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy,Mathy schreef : Hallo Volvisti
Is het niet zo, dat die wisselaars niet te selecteren zijn als ze niet aangesloten zijn? Of meldt de wisselaar zich ook niet, als er geen CD's in zitten?
In het eerste geval, zou je kunnen proberen, of je radio de wisselaar kan vinden/of je de wisselaar kunt selecteren op de radio. Meldt de wisselaar zich, dan weet je zeker dat ie ergens in de auto moet zitten.
Groetjes
Mathy
Als ik op de cd knop druk, dan selecteerd hij cd, maar geeft op de regel waar normaal het cd getal (1 t/m 6) staat en het track nummer, drie maal een E (ik denk van Error). Betekend dit, er zit geen cd in de wisselaar, of ik detecteer geen wisselaar.
Overigens weet iemand hoe ik de radio kan vastzetten?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mocht ie erin zitten (wat ik betwijfel) dan hoor je hem dus ook wisselen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Stop je een cd op zijn kop erin zegt ie steeds cd error.
maar daar hebben we het niet meer over.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat zou ik niet weten. Maar ik denk dat laatste (geen wisselaar). Met een beetje geluk meldt zich nog iemand hier, die een cr-906 heeft met wisselaar, die een en ander kan uittesten.
De wisselaar zit bij de estate trouwens meestal in een van de zijvakken onder de laadvloer. Onder de stoelen is niet genoeg ruimte voor een wisselaar.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik denk ook dat hij er niet in zit, anders had ik hem allang gevonden denk ik. Auto namelijk van binnen eens grondig gereinigd. Ik ben eigenlijk meer op zoek naar het andere uiteinde van de kabel, zodat ik daar ook de wisselaar kan plaatsen (als ik die gevonden heb).Baseman schreef : De wisselaar blijft net zo lang CD's wisselen (als je de radio op cd stand zet) tot er een gevonden wordt.
Mocht ie erin zitten (wat ik betwijfel) dan hoor je hem dus ook wisselen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat uiteinde zou dus in een van de vakken links- en rechtsachter moeten liggen.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Richard

- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij Elferink in Enter staat een 960 uit 1995 met een als ik mij goed herinner net bakje. Ik ben daar afgelopen zaterdag geweest.Hans L schreef :
Goed idee Bas! Heb jij een idee hoe ik hier aan kom, naast de sloperij?Baseman schreef : Netjes hoor, nou alleen nog een nieuw stofje in het opbergvakje plakken, ziet het er helemaal weer netjes uit....

Gerard
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hans,Baseman schreef : Je zou voor de gein Willem V. een een mailtje kunnen sturen, wie weet heeft hij nog iets over.
Mijn ega is laatste tijd in de weer met scrapboeken maken. Hiervoor wordt nog wel eens een lapje stof gebruikt. Met als gevolg dat we eens wat meubelzaken zijn afgestruind en met "vervallen" stofstalen hebben meegekregen. Zal eens kijken of er nog wat "passends" tussenzit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ha Willem,Willem V. schreef :
Hans,Baseman schreef : Je zou voor de gein Willem V. een een mailtje kunnen sturen, wie weet heeft hij nog iets over.
Mijn ega is laatste tijd in de weer met scrapboeken maken. Hiervoor wordt nog wel eens een lapje stof gebruikt. Met als gevolg dat we eens wat meubelzaken zijn afgestruind en met "vervallen" stofstalen hebben meegekregen. Zal eens kijken of er nog wat "passends" tussenzit.

Is goed! Ik hou me graag aanbevolen!