open dak weigert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2007 23:22 #1058326
door V700 register
open dak weigert is gemaakt door V700 register
Het schuif/kanteldak van mijn 740 '90 weigert. Mijn zoon toucheerde in een speelse bui het hemeltje en prompt! Het dak deed het even... Waar kan het probleem zitten? moet ik de hele hemel slopen?
Peter
Kwadraad 740 station 245.000 "Lobbes" LH2.4 '90
Peter
Kwadraad 740 station 245.000 "Lobbes" LH2.4 '90
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2007 23:43 #1155823
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waarschijnlijk niet
Beste Peter,
Waarschijnlijk hoef je niet jouw hele hemeltje te slopen. Wellicht heb je gelezen dat ik de afgelopen tijd nogal druk geweest ben met open dakjes.
Als het een origineel Volvodakje is kan ik je waarschijnlijk wel helpen. 0521 is volgens mij niet zo ver van Apeldoorn.
Morgen ga ik voor 3 dagen de bossen in voor een training en de rest van de week is ook tamelijk vol, dus je moet dan wel even geduld hebben.
Of ik het kan maken weet ik niet, maar we kunnen in ieder geval kijken wat er mis is. O ja, en omdat je een estate hebt is het hemeltje verwijderen misschien niet eens zo moeilijk, mocht dat nodig zijn.
MvrGr
Valentijn
Waarschijnlijk hoef je niet jouw hele hemeltje te slopen. Wellicht heb je gelezen dat ik de afgelopen tijd nogal druk geweest ben met open dakjes.
Als het een origineel Volvodakje is kan ik je waarschijnlijk wel helpen. 0521 is volgens mij niet zo ver van Apeldoorn.
Morgen ga ik voor 3 dagen de bossen in voor een training en de rest van de week is ook tamelijk vol, dus je moet dan wel even geduld hebben.
Of ik het kan maken weet ik niet, maar we kunnen in ieder geval kijken wat er mis is. O ja, en omdat je een estate hebt is het hemeltje verwijderen misschien niet eens zo moeilijk, mocht dat nodig zijn.
MvrGr
Valentijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2007 23:47 #1155824
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hemeltje!
Hemeltje nog aan toe!
Beste Valentijn, zo'n aanbod laat ik niet lopen, en bij 8 graden celcius gaat dat dak toch niet vaak open..
Sorry dat ik je draadje heb gemist, niet goed gezocht kennelijk!
Groeten,
Peter
0521 = even boven Meppel, dus best te doen!
Beste Valentijn, zo'n aanbod laat ik niet lopen, en bij 8 graden celcius gaat dat dak toch niet vaak open..
Sorry dat ik je draadje heb gemist, niet goed gezocht kennelijk!
Groeten,
Peter
0521 = even boven Meppel, dus best te doen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2007 00:01 #1155825
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PB
Beste Peter,
Misschien maar goed ook dat je mijn draadje niet hebt gevonden. Met mijn open dakje is het niet goed afgelopen, dat is natuurlijk niet erg vertrouwenwekkend.
I.i.g. weet ik nù wel hoe je ze in en uit elkaar moet halen zonder ze te slopen.
Je hebt een PB.
MvrGr
Valentijn
Misschien maar goed ook dat je mijn draadje niet hebt gevonden. Met mijn open dakje is het niet goed afgelopen, dat is natuurlijk niet erg vertrouwenwekkend.
I.i.g. weet ik nù wel hoe je ze in en uit elkaar moet halen zonder ze te slopen.
Je hebt een PB.
MvrGr
Valentijn
Moderators: Jerry Stam