Standaard kabelboom en gasinstallatie

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2007 00:55 #1058301 door Mathy van Nisselroy
Standaard kabelboom en gasinstallatie is gemaakt door Mathy van Nisselroy
<pre><!--break--><pre>Hallo Volvisti
Kan iemand me zeggen, of bij de 700/900/90 op gas iets aangesloten wordt op de kabelboom die links onder het dashboard begint en via de dorpel aan de linkerkant naar achter loopt? Op deze kabelboom zit onder andere aangesloten de binnenverlichting, de elektrische antenne en de achterlichten.
Ik wil die kabel in mijn auto vervangen (a.u.b. geen alternatieven aandragen). Naar het schijnt heeft Volvo in de 900 zo ongeveer iedere twee jaar die kabel aangepast. Nu staat er niet al te ver van hier een 1991 945. Daar zit een gasinstallatie in. Het zou erg handig zijn, als ik van te voren in kan schatten, of die kabel nog "in nieuwstaat" is.
Groetjes
Mathy </pre></pre>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2007 09:59 #1155689 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rechtsaf
Bij mijn 940 gaat alles langs de rechterkant (bijrijderskant dus) naar achteren, daar de tankaanluitingen ook allemaal rechts zitten. Overigens zonder knippen, alleen erbij gelegd. Brandstofcomputer zit ook rechts toch?Net als de verdamper, gascomputers enzo. Het zou niet logisch zijn dan links te gaan klussen.
Blok B onder de bestuurders schopplaat is bij mij nog intact, behalve bij de B-stijl, maar dat is mijn toedoen, vanwege electrieke ramen achter.
Ik zeg een "Go". 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam