Auto Rima Druten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2007 22:56 #1058266 door V700 register
Auto Rima Druten is gemaakt door V700 register
Hallo beste mensen
even een kort vraagje aan andere gebruikers van deze side wie heeft er ervaring met de service en het opsturen van onderdelen bij auto rima in druten ik heb namelijk waarschijnlijk mijn ECU van mijn volvo 960 6 cyl. kapot en hun kunnen mij een ruil ECU leveren voor ongeveer 100 euro wat niet duur is naar ik meen graag jullie reacties als er iemand is teminste die deze firma kent
Groetjes Hans van Rooij

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2007 23:02 #1155440 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Perfect
Heb daar aldiversen keren wat gekocht.
Ook als het achter-af niet goed of verkeerd was nooit probleem. Wordt zo omgeruild of je geld terug.
Rene is de man waar ik altijd contact mee heb.
Ik heb dus prima ervaringen met auto Rima.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2007 23:09 #1155443 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Auto Rima
Bedankt voor de snelle reactie 740 estate maar wat vindt je van de prijs van de ECU ik vondt het nogal goedkoop en dat maakt me een beetje huiverig maar ja als je toch goed materiaal krijgt dan weet ik dat ik er mee in zee kan gaan
Groetjes Hans

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2007 23:19 #1155445 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic prijzen
Prijzen zijn over het algemeen heel redelijk daar.
Je hebt garantie als het niet goed zou zijn.
geloof een maand.
Maar dat moet je even aan Rene vragen.
Ik had een verkeerde kachel radiator en door omstandigheden kwam ik er pas na twee maanden achter dat het de verkeerde was. Niks geen gezeur. gewoon omruilen voor de goede.
Wel je bon bewaren.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-01-2007 22:40 #1155600 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 100 euri voor een ECU
Is best wel goedkoop, maar betaal je ook bij Estate Services en Flip de wit, is dus blijkbaar een "normale" prijs, dus gewoon doen. Wél ff je minkabel van de accu!! Ook al zijn er zat mensen die dat nooit gedaan hebben, gaat meer om jouw antwoord als je verkoper er naar vraagt wanneer het app defect blijkt te zijn!

Suc6 , Boy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-01-2007 22:54 #1155603 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goeie club!
Heren,
Auto Rima in Druten is een begrip in Nederland en vlak-daarbuiten. Groot assortiment Volvo's en -onderdelen voor hergebruik. Goed georganiseerd bedrijf.
Mijn ervaringen: uitstekende service, geen gezeur.
Het grootste Volvo demontagebedrijf in Europa. Heeft echt een naam hoog te houden.
Standaard rekenen ze volgens mij voor welke ECU dan ook 100 euro. De ECU is verzegeld met een blauwe stip. Gewoon niet openmaken, dus, en je kunt het binnen 1 maand terugsturen.
Groet, Lieme Huib

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-01-2007 23:18 #1155607 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic slechte ervaring bij rima
ogeveer 4 jaar geleden diverse delen daar besteld op maandag voor een 940 afgesproken dat ik die zaterdag`s op zou komen halen,kwam ik daar op zaterdag werd er een medewerker gekomandeerd dat hij die spullen even moest pakken deze verdween naar achter en vervolgens stond ik een uur te wachten na een paar maal vragen waar het spul bleef kreeg ik steeds antwoord van hij moet nog een dingetje van een auto halen ben ik zelf maar eens gaan kijken bleek dat deze dus nog alle onderdelen van de auto`s moest slopen .
uiteindelijk kreeg ik een koplamp waar de bevestigingssteun van was afgebroken ,toen ik daar wat van zei was dit niet zo na enig aandringen ging hij een ander halen en moest hij mij toch gelijk geven alleen van deze was het glas kapot dus moest dat weer worden over gezet bumper zat een gat in motorkap zat heel veel werk in om netjes glad te krijgen en inderdaad ik had een verkeerd kastje voor de airbag en automatische gordelspanners meegekregen daar kwam ik thuis pas achter deze ruilde ze kostenloos om moest allen wel 25 euro verzendkosten betalen vindt ik wel veel voor een pakketje wat 1KG weegt
al met al heb ik daar 3uur op mijn onderdelen staan wachten die zoals `s maandags belooft werd zaterdag`s klaar zouden liggen op zich nog niet zo erg maar als je dan aan de balie komt zeg dan dat je er niet aan toe bent komen om het spul te demonteren en laat iemand niet uren wachten .

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2007 02:27 #1155685 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Service
Dat is inderdaad niet de service die wij gewend waren...............
Maandag besteld; zaterdag wachten; wij kennen niet heksen
Electrisch; dan zal je het wel verkeerd aangesloten hebben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2007 07:51 #1155686 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook kapot
Er zijn blijkbaar ook veel mensen met een defect toetsenbord. <div>De leestekens en hoofdletters laten het bij een aantal mensen steeds weer afweten!   </div><div>Heren, we zijn niet aan het sms-en.  </div><div></div><div>De kwaliteitsbeleving van een bedrijf wordt vaak door één medewerker bepaald. </div><div>En dat is soms een rotte appel. Daarom heeft de één een hele goede indruk en de volgende een nare smaak </div><div>bij een bedrijf als Rima.    </div>

Moderators: Jerry Stam