Airbag
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2007 22:52 #1058130
door V700 register
Airbag is gemaakt door V700 register
Hallo,
Vraagje: Kan ik een 2ehands airbag in een 940 2.0 GL Estate (geen airbags) inbouwen? Heb ik genoeg aan alleen de airbag of heb ik ook nog wat bedrading nodig?
groeten,
Dennis
Vraagje: Kan ik een 2ehands airbag in een 940 2.0 GL Estate (geen airbags) inbouwen? Heb ik genoeg aan alleen de airbag of heb ik ook nog wat bedrading nodig?
groeten,
Dennis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2007 23:28 #1154529
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Afgeraden
Hallo Dennis
Achteraf airbags inbouwen wordt over het algemeen afgeraden. Zelfs als je dat door de vakman/dealer laat doen.
Je hebt ook bedrading nodig en ook nog iets dat tegen de airbag zegt dat ie moet openen. Of dat alleen een (paar) sensor(s) is, of dat er ook nog een computertje tussen moet, dat durf ik niet te zeggen. Maar ik zou er niet aan beginnen.
Groetjes
Mathy
Achteraf airbags inbouwen wordt over het algemeen afgeraden. Zelfs als je dat door de vakman/dealer laat doen.
Je hebt ook bedrading nodig en ook nog iets dat tegen de airbag zegt dat ie moet openen. Of dat alleen een (paar) sensor(s) is, of dat er ook nog een computertje tussen moet, dat durf ik niet te zeggen. Maar ik zou er niet aan beginnen.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2007 23:44 #1154531
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hee Mathy,
Dank voor je
Hee Mathy,
Dank voor je snelle reactie. Dacht ze er zelf in te klussen maar da's dus een beetje overmoedig. Dan maar niet.
groeten,
Dennis
Dank voor je snelle reactie. Dacht ze er zelf in te klussen maar da's dus een beetje overmoedig. Dan maar niet.
groeten,
Dennis
Moderators: Jerry Stam