waarom niet resetten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2007 21:33 #1057920 door V700 register
waarom niet resetten is gemaakt door V700 register
Beste mensen
Ik kom nog maar een keer om raad vragen
Mijn volvo 960 2.5 bwjr.95 geeft steeds code 2 3 2 aan nu gaan ze dat van de week eens goed na kijken maar ik heb steeds het lambda lampje of anders gezegd de ecu kunnen resetten zodat het lampje uitging maar nu lukt dat ineens niet meer heb ik nu wat kapot gemaakt of zegt de computer na zoveel maal resetten nu doe ik dat niet meer of is er nog een andere manier dan met de pigtail in gaatje 2 van blokje A  5 sec. vast los 5 sec vast en weer los ik hoop dat ik niets stuk heb gemaakt wie kan mij nog een keer raad geven bij voorbaat dank
Hans v. Rooij  

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2007 21:48 #1153034 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oorzaak wegnemen
Resetten maakt niks kapot maar lost het probleem niet op. Heeft iemand al nagekeken wat 2 3 2 betekent voor een 6 cyl lijn motor? de foutcodes zijn waarschijnlijk niet hetzelfde als die voor een LH2.4 die hier op de site staan.
de foutmelding van de computer is je vertrekpunt voor het zoeken naar de echte oorzaak. Het feit dat resetten niet meer lukt, eigenlijk wel lukt maar de fout komt steeds sneller terug, betekent misschien dat je oorzaak ook steeds groter aan het worden is, meestal is de oorzaak dan ook makkelijker te vinden, da's het goede nieuws.
Heb je alle eenvoudige voor de hand liggende storingen al uitgesloten? Luchtlekken, ontstekings problemen etc

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam