versnelingsbak/automaat
- Ad Honcoop
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2006 20:25 #1057086
door Ad Honcoop
versnelingsbak/automaat is gemaakt door Ad Honcoop
goeden avond heren vraagje is het mogelijk om nu de koppelings platen versleten zijn heel zooi te verwijderen en er een automaat voor te herplaatsen het betreft een 940 se estate uit 92 met 4vers en een od of ga ik mezelf dan erg veel op de hals halen
groetjes Ad van petra lid nr 719
groetjes Ad van petra lid nr 719
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2006 22:33 #1148613
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vervangen
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Ad,</font>
<font face="Tahoma">Bij mijn vorige auto bleek de automaat versleten. Na wat speurwerk zou een gereviseerde automaat 1800 euro gaan kosten. Dat betekent oude eraf en nieuwe erop, inclusief nieuwe bakolie en spoelen van de oliekoeler.</font>
<font face="Tahoma">Het plan dat jij opvat omhelst ook het aanbrengen van een andere koelwaterradiateur, eentje met een ingebouwde oliekoeler. Daarnaast moet er elektronica aangepast worden, de middentunnel wordt anders en je remmen slijten harder.</font>
<font face="Tahoma">Stel dat je goede spullen kunt vinden, een handige kennis en een bevriende garagist, zijn dan alle kosten het waard ? Het lijkt me zomaar dat je dan 2000 euro verder bent.</font>
<font face="Tahoma">Dat wordt een financiele overweging waarmee ik je niet kan helpen.</font>
<font face="Tahoma">Laat eens weten hoe het gaat worden.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"> </font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">
Mark I
</font>
<font face="Tahoma">The needs of the many outvie the needs of the few!</font>
<font face="Tahoma">Bij mijn vorige auto bleek de automaat versleten. Na wat speurwerk zou een gereviseerde automaat 1800 euro gaan kosten. Dat betekent oude eraf en nieuwe erop, inclusief nieuwe bakolie en spoelen van de oliekoeler.</font>
<font face="Tahoma">Het plan dat jij opvat omhelst ook het aanbrengen van een andere koelwaterradiateur, eentje met een ingebouwde oliekoeler. Daarnaast moet er elektronica aangepast worden, de middentunnel wordt anders en je remmen slijten harder.</font>
<font face="Tahoma">Stel dat je goede spullen kunt vinden, een handige kennis en een bevriende garagist, zijn dan alle kosten het waard ? Het lijkt me zomaar dat je dan 2000 euro verder bent.</font>
<font face="Tahoma">Dat wordt een financiele overweging waarmee ik je niet kan helpen.</font>
<font face="Tahoma">Laat eens weten hoe het gaat worden.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"> </font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">
Mark I
</font>
<font face="Tahoma">The needs of the many outvie the needs of the few!</font>
- Ad Honcoop
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2006 22:03 #1148683
door Ad Honcoop
Beantwoord door Ad Honcoop in topic versnelingsbak/automaat
bedankt ben ik even snel genezen dan maar nieuwe platen steken 2uurtjes werk half kratje amstel en we kunnen er weer tegen aan bedankt groetjes Ad uit breda
Moderators: Jerry Stam