Formaat Speakers?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2006 17:34 #1056671
door V700 register
Hallo,
De huidige speakertjes in mijn 740 voldoen niet aan mijn eisen, m.a.w. ik wil dus nieuwe gaan kopen. Weet iemand het formaat van de speakertjes? Is het voor en achter hetzelfde?
Alvast bedankt.
Dennis
Formaat Speakers? is gemaakt door V700 register
Hallo,
De huidige speakertjes in mijn 740 voldoen niet aan mijn eisen, m.a.w. ik wil dus nieuwe gaan kopen. Weet iemand het formaat van de speakertjes? Is het voor en achter hetzelfde?
Alvast bedankt.
Dennis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2006 22:14 #1145766
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 13 cm speakers gr jangeert
13 cm speakers gr jangeert 940 2.3i GL LPG 09-'91
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2006 23:08 #1145771
door V700 register
De originele zou ik je aanbevelen, zijn gewoon te koop, ik meen 55 euri, maar ja, je zult je reden wel hebben om die niet meer te willen.
Wat jouw probleem is weet ik niet (niet persoonlijk maar verwijzend naar de reden die je hebt om ze om te wisselen), maar mijn Sony Radio/Cassette/CD-wisselaar van 8 jaar oud, met originele boxjes, blaast me harder uit de auto dan mijn blower..........zonder te vervormen. maw, vergewis je er van, dat de geluidskwaliteit niet ligt aan je radio.
En nee, je kunt er niet klakkeloos vanuit gaan dat voor en achter het zelfde is, ze staan namelijk apart vermeld in de accessoire catalogus, echter, de diameter is volgens mij wel gelijk.
Beantwoord door V700 register in topic Re: Formaat Speakers?
Let erop dat je speakers koopt die het ontstane gat weer afdichten, zie radio/speaker topic van Mathy.Dennis schreef : De huidige speakertjes in mijn 740 voldoen niet aan mijn eisen, m.a.w. ik wil dus nieuwe gaan kopen. Weet iemand het formaat van de speakertjes? Is het voor en achter hetzelfde?
De originele zou ik je aanbevelen, zijn gewoon te koop, ik meen 55 euri, maar ja, je zult je reden wel hebben om die niet meer te willen.
Wat jouw probleem is weet ik niet (niet persoonlijk maar verwijzend naar de reden die je hebt om ze om te wisselen), maar mijn Sony Radio/Cassette/CD-wisselaar van 8 jaar oud, met originele boxjes, blaast me harder uit de auto dan mijn blower..........zonder te vervormen. maw, vergewis je er van, dat de geluidskwaliteit niet ligt aan je radio.
En nee, je kunt er niet klakkeloos vanuit gaan dat voor en achter het zelfde is, ze staan namelijk apart vermeld in de accessoire catalogus, echter, de diameter is volgens mij wel gelijk.
Moderators: Jerry Stam