lambda sonde
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2006 10:43 #1056545
door V700 register
lambda sonde is gemaakt door V700 register
Ik heb eeb gat in mn uitlaat net voor de kat, heeft daar de lambda sonde gezeten? kon het niet terugvinden iin de haynes, zo ja weet iemand waar ik voor niet al teveel geld een nieuwe haal?
dank
Marc
volvo 940 combi 1991
dank
Marc
volvo 940 combi 1991
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2006 10:50 #1145349
door V700 register
Lambda-sondes zijn universeel en te koop bij alle automaterialenzaken zoals Brezan, Dijkema's etc voor ongeveer 80 euro. Er zit wel verschil in lengte van de kabel heb ik zelf gemerkt. Mijn 760-GLE had er eentje met een ontzettend lange kabel aan, mijn 760-Turbo had maar een kort kabeltje.
Groet,
Roger Kuypers
Wolvega
Volvo 740 Turbo Intercooler 1989 Italie B200ET Black(line) Sedan 192.800
<a href=" members.home.nl/rpakuypers "> members.home.nl/rpakuypers
Beantwoord door V700 register in topic Lambda-sondes zijn
Lambda-sondes zijn universeel en te koop bij alle automaterialenzaken zoals Brezan, Dijkema's etc voor ongeveer 80 euro. Er zit wel verschil in lengte van de kabel heb ik zelf gemerkt. Mijn 760-GLE had er eentje met een ontzettend lange kabel aan, mijn 760-Turbo had maar een kort kabeltje.
Groet,
Roger Kuypers
Wolvega
Volvo 740 Turbo Intercooler 1989 Italie B200ET Black(line) Sedan 192.800
<a href=" members.home.nl/rpakuypers "> members.home.nl/rpakuypers
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2006 11:20 #1145352
door Timen Smit
Wellicht zit de lambdasonde op een andere plek in de uitlaat. Kijk eens naar voren bij het spruitstuk Een ongebruikte plug zal er wel uitgeschoten zijn. De las heeft het dan begeven. Een (p)dropje er in en weer klaar.
Timen
Beantwoord door Timen Smit in topic lambda sensor kwijt?
Wellicht zit de lambdasonde op een andere plek in de uitlaat. Kijk eens naar voren bij het spruitstuk Een ongebruikte plug zal er wel uitgeschoten zijn. De las heeft het dan begeven. Een (p)dropje er in en weer klaar.
Timen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2006 11:39 #1145353
door V700 register
Dat wilde ik ook net schrijven, maar Timen is mij net voor.......
Onlangs heeft Timen bij mij een zelfde euvel hersteld, .....een gaatje in de pijp ter grootte van een euro terwijl de rest van de pijp nog prima was.....op dezelfde plek als die jij omschrijft.
MvrGr
Valentijn
Beantwoord door V700 register in topic Net voor
Dat wilde ik ook net schrijven, maar Timen is mij net voor.......
Onlangs heeft Timen bij mij een zelfde euvel hersteld, .....een gaatje in de pijp ter grootte van een euro terwijl de rest van de pijp nog prima was.....op dezelfde plek als die jij omschrijft.
MvrGr
Valentijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2006 10:32 #1145410
door V700 register
dank voor de reacties, er zat geen schroefdraad in het gat, zafg geen draden in de buurt, was inderdaad ter grote van een euro, hab in afwachting van jullie expertise het gat maar gewoon dichtgemaakt. (korte slotbout 22 mm, wat uitlaatkit ertussen en een metalen klam erom ~5 min werk:-).
Maar weet iemand waar die sonde hoort te zitten bij een 940 2,3 gl 1991 (non turbo)? Kan ik nog kijken of ik m kan vinden
Dank voor de reacties
Marc
Beantwoord door V700 register in topic lambda sonde
dank voor de reacties, er zat geen schroefdraad in het gat, zafg geen draden in de buurt, was inderdaad ter grote van een euro, hab in afwachting van jullie expertise het gat maar gewoon dichtgemaakt. (korte slotbout 22 mm, wat uitlaatkit ertussen en een metalen klam erom ~5 min werk:-).
Maar weet iemand waar die sonde hoort te zitten bij een 940 2,3 gl 1991 (non turbo)? Kan ik nog kijken of ik m kan vinden
Dank voor de reacties
Marc
Moderators: Jerry Stam