gevonden: stabilisator compleet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-09-2006 20:39 #1056420
door V700 register
Voor onze 745 uit 1990 zijn we opzoek naar de stabilisator rubbers cq bussen waarmee het kromme stuk ijzer vastzit aan de draagarmen. Deze bussen liggen er finaal uit. Rammelt en klappert dat het een lieve lust is. Vandaag er onder vandaan gehaald en nu is het klapperen weg, maar de auto stuurt natuurlijk wel raar.
Wie helpt ons?
Alvast bedankt, Eddy
gevonden: stabilisator compleet is gemaakt door V700 register
Voor onze 745 uit 1990 zijn we opzoek naar de stabilisator rubbers cq bussen waarmee het kromme stuk ijzer vastzit aan de draagarmen. Deze bussen liggen er finaal uit. Rammelt en klappert dat het een lieve lust is. Vandaag er onder vandaan gehaald en nu is het klapperen weg, maar de auto stuurt natuurlijk wel raar.
Wie helpt ons?
Alvast bedankt, Eddy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-09-2006 20:49 #1144926
door V700 register
Wat dacht je van nieuwe rubbers? Stuur eens een mailtje naar Wytze Broerze. Hij kan je wel verder helpen,...
Groeten �»�»t Epe
De Dalhaussertjes.
Beantwoord door V700 register in topic Nieuwe kopen?
Wat dacht je van nieuwe rubbers? Stuur eens een mailtje naar Wytze Broerze. Hij kan je wel verder helpen,...
Groeten �»�»t Epe
De Dalhaussertjes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-09-2006 00:18 #1144937
door V700 register
Exact, ik heb ze samen met de rest van de ophang-rubbers vervangen en ik zal er wel iets naast zitten maar tussen de 15 en 20 euri en daarvoor koop je geen nieuwe stang zeg maar, want dat kostten ze dacht ik.
Beantwoord door V700 register in topic Re: Nieuwe kopen?
hdalhuisen schreef : Wat dacht je van nieuwe rubbers? Stuur eens een mailtje naar Wytze Broerze. Hij kan je wel verder helpen,...
Exact, ik heb ze samen met de rest van de ophang-rubbers vervangen en ik zal er wel iets naast zitten maar tussen de 15 en 20 euri en daarvoor koop je geen nieuwe stang zeg maar, want dat kostten ze dacht ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2006 21:38 #1145128
door V700 register
Ik heb gister een stabilisatorstang compleet voor onze 745 gevonden, van een turbo!! De stang lijkt dikker te zijn en het rijd ook anders. Maar dat kan ook omdat de oude echt heel slecht was. Ook vandaag de radiateur vervangen, deze lekte op de hoek vd onderste bak. Dat was balen, maar de turbo bracht ook in dit geval uitkomst. Past!! Ik was klaar voor 40 euro. Zo kun je goedkoop Volvo rijden.
Met vriendelijke groet, Eddy
Beantwoord door V700 register in topic Gevonden en gemonteerd!!
Ik heb gister een stabilisatorstang compleet voor onze 745 gevonden, van een turbo!! De stang lijkt dikker te zijn en het rijd ook anders. Maar dat kan ook omdat de oude echt heel slecht was. Ook vandaag de radiateur vervangen, deze lekte op de hoek vd onderste bak. Dat was balen, maar de turbo bracht ook in dit geval uitkomst. Past!! Ik was klaar voor 40 euro. Zo kun je goedkoop Volvo rijden.
Met vriendelijke groet, Eddy
Moderators: Jerry Stam