Fusee kogels vervangen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-09-2006 09:35 #1056412 door V700 register
Fusee kogels vervangen is gemaakt door V700 register

Heren,
Mijn 945 wil graag dat zijn/haar fusee's vervangen worden; er zit iets speling op aan de rechter kant. Ik zat te denken om ze dan maar allebei te vervangen en daarna een uitlijning te laten doen.
Klinkt helder, echter ik heb het nog nooit gedaan en weet ook niet hoe het aan te pakken. Is er iemand die het al vaker gedaan heeft en het het kan beschrijven of uitleggen.??
Ik zal de spullen bij Wytze halen en de reparatie in Marknesse willen gaan doen.
Alvast bedankt voor tips,
Eric van den Born

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-09-2006 11:56 #1144868 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Eric, ik heb al vaker

Hoi Eric,
ik heb al vaker fuseekogels vervangen en wilde dat onlangs bij mijn Turbo ook weer doen, zij het echter dat ik zo'n verrekte bout er niet uit krijg. Maar ik wil je best wel helpen als ik kan. Bovendien is Kees een goede kennis van me en woont hij op steenworp afstand, mits je hard kunt gooien. Ik woon in Wolvega en werk in Emmeloord en Marknesse is daar mooi in de buurt.

Groet,
Roger Kuypers, die wel hulp kan gebruiken bij het plaatsen van een "nieuwe" voorbumper
Wolvega
Volvo 740 Turbo Intercooler 1989 Italie B200ET Black(line) Sedan 191.800

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-09-2006 00:47 #1144910 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Fusee

Andre Struis - lid 514 945 LPT + CHIP
Ik neem aan dat je er al een flinke klap met een hamer op gegeven hebt.
Als dat niet gaat: gebruik een "fusee trekker".
Heb je die niet: Zet de brander er eens op, gericht stoken op het vaste gedeelte, en geef hem dan een klap met een hamer, niet te voorzichtig, het is je moeder niet......................
Als dat niet gaat: een combinatie van de bovenstaande twee............................

Andr�©
ps ik heb er ook weleens uit moeten boren.

Moderators: Jerry Stam