VOLVO 940 2.3 16V TURBO ESTATE ?
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Ik kwam op marktplaats <a href=" koopjes.marktplaats.nl/auto_s/volvo/4050...3D&df=1&fta= ">deze advertentie tegen.
Volgens mijn bescheiden kennis is er hier slechts een van gemaakt en wel een hele tijd geleden voor de toenmalige directeur van Volvo in Zweden. Zou de adverteerder zich een klepje of 8 vergissen ?
Willem V.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Zou best kunnen dat ie zich vergist. Er staat ook dat er elektrische ramen en elektrische spiegels in zitten. Maar als ik de foto's zo eens bekijk, dan heeft ie of geen mogelijkheid om die spiegels en de achterste ramen te bedienen, of de achterste ramen en de spiegels worden gewoon met de hand bediend. Kijk maar eens naar het bedieningspaneeltje in de linker voordeur. En dat piefje op de deur doet mij vermoeden, dat in ieder geval de linker spiegel handbediend is.
Ik heb nog even geprobeerd, of ik via de RDW eracht kan komen, welke motor erin zou moeten liggen. Maar helaas kan ik niet goed genoeg zien, wat het kenteken is. (En een Volkswagen of een Citroen is het in ieder geval niet)
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
RDW geeft niets bijzonders te zien,Mathy schreef : Ik heb nog even geprobeerd, of ik via de RDW eracht kan komen, welke motor erin zou moeten liggen. Maar helaas kan ik niet goed genoeg zien, wat het kenteken is. (En een Volkswagen of een Citroen is het in ieder geval niet) Groetjes Mathy
partsbase geeft: 940 Estate : 2.3i (LPT) Polar Kat. (99kW) Inj.
(LX-LN-75)
Wel mooie bekleding die Two-tone.
Maarten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Al met al een nette wagen, misschien is de prijs wel iets aan de hoge kant. Ik heb voor de mijne (eind 94, LPG) met veel meer opties en 305.000km bij de Volvo dealer 4000E betaald (wat misschien ook wel aan de hoge kant was).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daarnaast is het misschien leuk om te weten dat deze auto voornamelijk bij handelaars heeft gestaan en dus regelmatig doorverkocht is geweest tussen handelaars. Sinds 2004 heeft hij maar 1 jaar effectief gereden en de rest van de tijd in voorraad gestaan.
--
945 '92 B200 FT - 316500 km (19/06/06) - lid 728
transentience.com
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beetje vreemd om je auto zo snel al te verkopen ("
Mijn mooie VOLVO 940 2.3 16V TURBO ESTATE UIT 1995 is te koop en voorzien van:")
Ik ben wel benieuwd hoe je aan die informatie komt Kristof.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe ik aan die informatie kom? Ik werk bij een RDW Service Provider.
--
945 '92 B200 FT - 316500 km (19/06/06) - lid 728
transentience.com
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
<font face="arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Kijk uit Kristof, met deze opmerking, over waar je werkt en wat je doet.</font>
<font face="Tahoma">Je verspreidt hier info die niet voor iedereen geschikt is.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">
Mark I
</font>