Welke velgen zijn ook passend voor mjin 740??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-08-2006 11:58 #1056095
door V700 register
Goedendag iedereen.
Ik heb op mijn 740 een setje Draco velgen, maar als ik andere velgen erop wil, welke Volvo's hebben nog meer dezelfde steek? Ik heb bijvoorbeeld hele mooie T5r velgen gezien.
Heeft iemand wat bruikbare info over wat allemaal op elkaar past en wat voor steek ik eigenlijk naar moet zoeken?
Alvast hartelijk bedankt.
Welke velgen zijn ook passend voor mjin 740?? is gemaakt door V700 register
Goedendag iedereen.
Ik heb op mijn 740 een setje Draco velgen, maar als ik andere velgen erop wil, welke Volvo's hebben nog meer dezelfde steek? Ik heb bijvoorbeeld hele mooie T5r velgen gezien.
Heeft iemand wat bruikbare info over wat allemaal op elkaar past en wat voor steek ik eigenlijk naar moet zoeken?
Alvast hartelijk bedankt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-08-2006 12:21 #1143347
door V700 register
Haal de deksel eens weg,.......en ......zie daar ......de gegevens van de velg !
Zo zie je dat de ET waarde 25 is ik heb hier gelezen dat 20 ook zou kunnen maar dat weet ik niet zeker,....
Op elke Volvo velg staan die gegevens volgens mij dus een velg opzoeken die dezelfde gegevens hebben is dan niet meer zo moeilijk toch?
TR5 velgen passen niet volgens mij,...
Groeten �»�»t Epe
De Dalhaussertjes.
Beantwoord door V700 register in topic 6J 15.25
Haal de deksel eens weg,.......en ......zie daar ......de gegevens van de velg !
Zo zie je dat de ET waarde 25 is ik heb hier gelezen dat 20 ook zou kunnen maar dat weet ik niet zeker,....
Op elke Volvo velg staan die gegevens volgens mij dus een velg opzoeken die dezelfde gegevens hebben is dan niet meer zo moeilijk toch?
TR5 velgen passen niet volgens mij,...
Groeten �»�»t Epe
De Dalhaussertjes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-08-2006 14:32 #1143351
door V700 register
Steek is 5x108, en de standaard ET waarde is 25. 20 past ook, dat zijn bijvoorbeeld de zeldzame en gewilde Polaris velgen. T5R velgen passen wel, maar dan moet je gaan denken aan montage mbv spoorverbreders.
Michael, Volvo 940 Se
Beantwoord door V700 register in topic Steek is 5x108
Steek is 5x108, en de standaard ET waarde is 25. 20 past ook, dat zijn bijvoorbeeld de zeldzame en gewilde Polaris velgen. T5R velgen passen wel, maar dan moet je gaan denken aan montage mbv spoorverbreders.
Michael, Volvo 940 Se
Moderators: Jerry Stam