achterwisser blijft hangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2006 10:09 #1056038
door V700 register
Mijn achterruitenwisser houdt er na een halve slag mee op en blijft midden op de achterruit staan, wat er vrij lullig uit ziet. Komt dit vaker voor en heeft er iemand een idee of dit te verhelpen is, of kan ik maar beter direct naar een nieuwe motor gaan zoeken.
Matthijs
achterwisser blijft hangen is gemaakt door V700 register
Mijn achterruitenwisser houdt er na een halve slag mee op en blijft midden op de achterruit staan, wat er vrij lullig uit ziet. Komt dit vaker voor en heeft er iemand een idee of dit te verhelpen is, of kan ik maar beter direct naar een nieuwe motor gaan zoeken.
Matthijs
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2006 10:42 #1143060
door V700 register
Ik denk zomaar dat het de sleepcontactjes zijn. Ik heb eenzelfde soort probleem gehad bij mijn Alfa. Ik weet alleen niet hoe de ruitenwissermotor van een Estate eruit ziet, dus daar kan ik je niet mee helpen. Bij de alfa was het prima in anderhalf uur zelf te verhelpen!
Michael, Volvo 940 Se
Beantwoord door V700 register in topic Sleepcontactjes
Ik denk zomaar dat het de sleepcontactjes zijn. Ik heb eenzelfde soort probleem gehad bij mijn Alfa. Ik weet alleen niet hoe de ruitenwissermotor van een Estate eruit ziet, dus daar kan ik je niet mee helpen. Bij de alfa was het prima in anderhalf uur zelf te verhelpen!
Michael, Volvo 940 Se
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2006 11:11 #1143062
door V700 register
Hej hej Matthijs,
het is geen sleepcontact maar het is roest op het asje
Nieuwe motor is nog niet nodig dus.
Wel moet ie uit elkaar roest verwijderd en gesmeerd.
klusje van een uur of wat.
Groeten,
+++t blijft behelpen+++
Beantwoord door V700 register in topic Roest.....
Hej hej Matthijs,
het is geen sleepcontact maar het is roest op het asje
Nieuwe motor is nog niet nodig dus.
Wel moet ie uit elkaar roest verwijderd en gesmeerd.
klusje van een uur of wat.
Groeten,
+++t blijft behelpen+++
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2006 11:31 #1143065
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wd 40?
Dank je wel, klinkt als goed te doen. Zou wat wd40 als eerste hulp werken? (ik spuit er zo in iedergeval wel even wat op, baat het niet. . . .)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2006 11:43 #1143066
door V700 register
maar echt veel helpt het niet.
hij moet er echt helemaal af, en dan de asjes en het mechanisme uit elkaar halen.
goed de roest er afschuren en asje polijsten als het ff kan
Het is goed te doen overigens, ook voor een leek.
Beantwoord door V700 register in topic Re: wd 40?
heb ik neerste instantie ook gedaan, moet je even het kapje er af trekken, aan de buitenkant en het rubberen hoesje even omklappenMatthijs schreef : Dank je wel, klinkt als goed te doen. Zou wat wd40 als eerste hulp werken? (ik spuit er zo in iedergeval wel even wat op, baat het niet. . . .)
maar echt veel helpt het niet.
hij moet er echt helemaal af, en dan de asjes en het mechanisme uit elkaar halen.
goed de roest er afschuren en asje polijsten als het ff kan
Het is goed te doen overigens, ook voor een leek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2006 21:23 #1143086
door V700 register
Ik heb het ook gehad met mijn 740 estate en de oplossing is zo simpel, demonteer het stangen mechanisme en leg het een hele dag of langer in een bak met olie. Aan het einde vd dag proberen te bewegen en opnieuw in de olie leggen. Bij het demonteren goed opletten hoe het in elkaar moet. Foto's maken bv. Het in elkaar zetten duurde zo bij mij het langst. Balen, maar een goede les voor de andere keer. In ieder geval hij doet het nu alweer een half jaar en nog steeds!! Ik heb dit afgekeken van een oude monteur, hij deed dit met sloten en handgrepen, het is ff werk maar het gaat nooit meer vastzitten. Succes, Eddy
Beantwoord door V700 register in topic Oplossing is simpel!!!
Ik heb het ook gehad met mijn 740 estate en de oplossing is zo simpel, demonteer het stangen mechanisme en leg het een hele dag of langer in een bak met olie. Aan het einde vd dag proberen te bewegen en opnieuw in de olie leggen. Bij het demonteren goed opletten hoe het in elkaar moet. Foto's maken bv. Het in elkaar zetten duurde zo bij mij het langst. Balen, maar een goede les voor de andere keer. In ieder geval hij doet het nu alweer een half jaar en nog steeds!! Ik heb dit afgekeken van een oude monteur, hij deed dit met sloten en handgrepen, het is ff werk maar het gaat nooit meer vastzitten. Succes, Eddy
Moderators: Jerry Stam