Schoonmaken van onderdelen onder de motorkap
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2006 22:54 #1055743
door V700 register
De cruise control set die ik van de sloop heb gehaald ziet er werkelijk zeer smerig uit. Er zit smeer op en ook op sommige stukken een wat hardere wittige aanslag. Dus ik wil voordat ik het inbouw alles even schoonmaken.
Maar, hoe maak ik deze onderdelen nu het beste schoon. Heeft iemand tips, wrijven met een droge doek werkte niet echt.
Mark
Schoonmaken van onderdelen onder de motorkap is gemaakt door V700 register
De cruise control set die ik van de sloop heb gehaald ziet er werkelijk zeer smerig uit. Er zit smeer op en ook op sommige stukken een wat hardere wittige aanslag. Dus ik wil voordat ik het inbouw alles even schoonmaken.
Maar, hoe maak ik deze onderdelen nu het beste schoon. Heeft iemand tips, wrijven met een droge doek werkte niet echt.
Mark
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2006 23:27 #1141982
door V700 register
koudontvetter of motorreiniger wordt er vaak voor gebruikt, na het inspuiten op de onderdelen kun je het afspoelen met water.
succes, Arnold
Beantwoord door V700 register in topic koudontvetter of
koudontvetter of motorreiniger wordt er vaak voor gebruikt, na het inspuiten op de onderdelen kun je het afspoelen met water.
succes, Arnold
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2006 01:17 #1143001
door V700 register
probeer eens een fles ..... kleurloze lampolie uit de supermarkt, het is een destillaat dat niet stinkt, bijna niet verdampt, goed reinigt maar een tikkeltje beschermend vet achterlaat. Kwastje gebruiken.
al bij veel klussn toegepast...
Peter
740 estate '89 B200 500.000+...
Beantwoord door V700 register in topic SCHOONMAKEN
probeer eens een fles ..... kleurloze lampolie uit de supermarkt, het is een destillaat dat niet stinkt, bijna niet verdampt, goed reinigt maar een tikkeltje beschermend vet achterlaat. Kwastje gebruiken.
al bij veel klussn toegepast...
Peter
740 estate '89 B200 500.000+...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2006 09:56 #1143439
door V700 register
hoi met rolf uit groningen/
ik zelf gebruik altijd remreiniger uit de spuitbus,daar kun je je onderdelen wel schoon mee krijgen.
het voordeel is dat er niks van het product blijft zitten dus naspoelen is overbodig.
wel uitkijken met electro.
succes.
Beantwoord door V700 register in topic motor schoonmaken
hoi met rolf uit groningen/
ik zelf gebruik altijd remreiniger uit de spuitbus,daar kun je je onderdelen wel schoon mee krijgen.
het voordeel is dat er niks van het product blijft zitten dus naspoelen is overbodig.
wel uitkijken met electro.
succes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2006 10:00 #1143440
door V700 register
hoi met rolf uit groningen.
het schoonmaken met lampenolie heeft het nadeel dat het vetig is lijkt mooi,maar stof en zand blijft ook weer plakken.
kun je weer opnieuw beginnen.
Beantwoord door V700 register in topic schoonmaken
hoi met rolf uit groningen.
het schoonmaken met lampenolie heeft het nadeel dat het vetig is lijkt mooi,maar stof en zand blijft ook weer plakken.
kun je weer opnieuw beginnen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2006 10:11 #1143443
door V700 register
Ik gebruik ook altijd remmenreiniger om van-alles-en-nog-wat schoon te maken. Werkt makkelijk en werkt goed. Wat wil je nog meer?
Groetjes,
Jan
Beantwoord door V700 register in topic Ik gebruik ook altijd
Ik gebruik ook altijd remmenreiniger om van-alles-en-nog-wat schoon te maken. Werkt makkelijk en werkt goed. Wat wil je nog meer?
Groetjes,
Jan
Moderators: Jerry Stam