APK in Utrecht

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2006 16:22 #1055734 door V700 register
APK in Utrecht is gemaakt door V700 register

Beste mensen,
Ik woon in Den Haag en werk in Utrecht. Ga dus elke dag op en neer met de Volvo. Nu zoek ik een goede garage in Utrecht waar ik 's ochtend mijn auto kan brengen en na het werk weer kan ophalen voor een grote beurt en een apk.
Is er een aanrader? De volvodealer Den Haag heeft op korte termijn geen plek, moet namelijk voor 19 juli een apk hebben.
Graag jullie advies.

Diederik

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2006 22:11 #1141977 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic APK voor 19 juli !!

Wat ik niet snap is waarom er zoveel mensen wachten met keuren tot het <u>laatste moment.</u> Je mag 2 maand vantevoren al naar de APK om em te laten keuren zonder dat je vervaldatum naar voren schuift. In het geval van Diederik had hij dus vanaf 20 mei al naar de APK gemogen en als hij die dag gelijk was goedgekeurd dan was de vervaldatum 19 juli 2007 geworden. In geval van afkeur heb je dus tijd zat om em in orde te maken.
In tegenstelling tot alle verhalen die de ronde doen dat je een week over de keuring mag zijn zonder dat je daarvoor een bon krijgt--&gt; lulkoek !! 1 dag over de keuring is een bon! Dat een lokale agent wel eens wat door de vingers wil zien is helaas uitzondering.
Zo Diederik, no offence(dit geldt voor iedereen) maar dit moest ik ff kwijt. Doe er uw voordeel mee !!!

Grtz Le�´n ; 960 Ambassador, 3.0i, sedan, 1995, AW30-43, Lpi

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2006 22:59 #1142090 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Martijn (lidnr 577,

Martijn (lidnr 577, 780B280F)
' T is wel niet Utrecht maar Driebergen, volgens mij 2 afslagjes A12 v.a. Utrecht richting Arnhem (het is rustig nu tijdens de zomervakantie): <a href=" www.amervolvo.nl/ ">Van Amerongen (0343 51 6868). Ik word er altijd prima geholpen en je krijgt zelfs een leenauto mee als je erom vraagt (treinstation zit ernaast voor als je dat niet wilt). Snel bellen want ze hebben het soms druk.
Soms stel ik APK zolang mogelijk uit omdat ik het dan met een beurt kan combineren (waar volgens mijn niet voor geldt dat je die dan langer mag uitstellen als je 'm eerder doet). Het is al erg genoeg, die tijd die je kwijt bent voor apk, beurten en tanken.
Groeten Martijn

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-07-2006 14:49 #1142122 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Veel dank� voor jullie

Veel dank voor jullie opmerkingen. Inmiddels afspraak gemaakt.
Groeten,
Diederik

Moderators: Jerry Stam