Welke radiateur heeft het grootste koelende vermogen?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2006 20:12 #1055596 door V700 register

Beste mensen,
Misschien gaan jullie wel steigeren, maar ik wil een Volvoradiateur in <a href=" home.kabelfoon.nl/~edo/Dodgeproject/ " target="_blank">mijn andere project bouwen.
Ik wil er een met ingebouwde oliekoeler. Welke 700 heeft het grootste koelende vermogen? Moet ik dan op zoek naar de radiateur van een diesel of benzine motor? Of zijn ze hetzelfde?
Groet,
Edo

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2006 22:09 #1141358 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen antwoorden omdat...

<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">...mijn andere project geen Volvo is?</font>
<font face="Verdana">Toon meldt me dat Drupal mijn link weer'ns op eigen wijze heeft aangepast. (Althans, dat van Drupal verzin ik zelf even erbij, want mijn onderschrift werkt ook al maanden niet meer). Daarom hieronder nog een keer.</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">Groet,</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">Edo</font><font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif"><font color="#0000c0" size="1">
<a href=" home.kabelfoon.nl/~edo/Dodgeproject/ "> home.kabelfoon.nl/~edo/Dodgeproject/

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2006 00:00 #1141365 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic b204gt/ft of B200ft

Dus die van de 2.0 turbo's. Ik heb er 1 van 16V turbo, en dat is voorzover ik weet de radiateur met het grootste koelende vermogen.
Michael, Volvo 940 Se

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2006 09:43 #1141388 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bestaan die ook met automaat?

<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">Beste Michael,</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">Zou je voor mij bij benadering die radiateur willen opmeten? Lengte breedte en diepte?</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">En ik ben niet erg thuis in de benzineversies. Hebben ze de 2.0 liter turbo zestienklepper ook met automaat geleverd?</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">Edo</font><font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif"><font color="#0000c0" size="1">
<a href=" home.kabelfoon.nl/~edo/VolvoProject/ " target="_blank">Website

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2006 10:34 #1141394 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet met automaat.

De 16V is niet met automaat geleverd, maar ik heb me laten vertellen dat er wel een even grote radiateur is, waar ook iets van een oliekoeler oid in zou zitten. Flip de Wit is de persoon die mij dit vertelde. <a href=" www.flipdewit.nl "> www.flipdewit.nl is zijn webadres.
Volvo 940 Se

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2006 21:31 #1141436 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic radiator

<font face="arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">De grootste radiator is volgens mij die van een D24TIC.</font>
<font face="Tahoma">Neem anders een van een Audi A6 3.0 TDI . Daar zitten 2 ventilatoren op, zo groot en breed.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">
Mark I
</font>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2006 16:56 #1141511 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic D24TIC Cool!

<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">Kijk dat klinkt nou nog'ns goed! Dan kan ik bijna de eerste de beste sloperij aandoen voor een radiateur. En er zijn voldoende mensen in mijn mailbox die het ding even kunnen opmeten.</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">Dat ding van die A6 lijkt me geweldig, maar die is waarschijnlijk very kostbaar.</font>
<a href=" home.kabelfoon.nl/~edo/VolvoProject/ " target="_blank">Website

Moderators: Jerry Stam