lamdasonde.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2006 23:32 #1055557
door V700 register
Goede avond forumbezoekers.
Ik keek vanmiddag onder de auto door op zoek naar het laagste punt in verband met te nemen drempels(en dat zijn er nog al wat in groningen),zag ik tot mijn verbazing dat de lamdasonde schuin naat beneden stak.
Is dit te veranderen,ik vindt dit onderdeel een beetje raar zitten.
Zelf dacht ik er aan om er een beschermkap omheen te zetten mocht dit niet te veranderen zijn.
Verder zal het wel een vaak te horen probleem zijn dat de elec.ramen een eigen mening hebben,niet open of als het gaat regenen niet dicht wat zich dan vervolgens uit zich zelf weer hersteld.
Ik denk dat ik de zekeringkast maar eens onder handen neem alle stekkerverbindingen even na loop en inspuiten met contactspray.
Nu het laatste is het een grote klus om het achterraam te vervangen die van mij is gescheurd.
het gaat om een 740 sedan uit '88
groeten...rolf
lamdasonde. is gemaakt door V700 register
Goede avond forumbezoekers.
Ik keek vanmiddag onder de auto door op zoek naar het laagste punt in verband met te nemen drempels(en dat zijn er nog al wat in groningen),zag ik tot mijn verbazing dat de lamdasonde schuin naat beneden stak.
Is dit te veranderen,ik vindt dit onderdeel een beetje raar zitten.
Zelf dacht ik er aan om er een beschermkap omheen te zetten mocht dit niet te veranderen zijn.
Verder zal het wel een vaak te horen probleem zijn dat de elec.ramen een eigen mening hebben,niet open of als het gaat regenen niet dicht wat zich dan vervolgens uit zich zelf weer hersteld.
Ik denk dat ik de zekeringkast maar eens onder handen neem alle stekkerverbindingen even na loop en inspuiten met contactspray.
Nu het laatste is het een grote klus om het achterraam te vervangen die van mij is gescheurd.
het gaat om een 740 sedan uit '88
groeten...rolf
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2006 09:01 #1141202
door V700 register
Kan het zijn dat het uitlaatdeel waar de sonde in geschroefd zit wellicht iets verdraaid gemonteerd is?
Wouter van Pernis
Lidnummer 718
Volvo 740 2.3 GL
blackline1989automaatB230Flpgblauw-metallic
Beantwoord door V700 register in topic Kan het zijn dat het
Kan het zijn dat het uitlaatdeel waar de sonde in geschroefd zit wellicht iets verdraaid gemonteerd is?
Wouter van Pernis
Lidnummer 718
Volvo 740 2.3 GL
blackline1989automaatB230Flpgblauw-metallic
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2006 09:38 #1141205
door V700 register
inderdaad denk ik ook dat de kat verkeerdom is gemonteerd. lambda-sonde losschroeven, 2 klemmen losmaken, kat+pijp verdraaien en weer vast zetten?? gewoon proberen.
Beantwoord door V700 register in topic inderdaad denk ik ook dat
inderdaad denk ik ook dat de kat verkeerdom is gemonteerd. lambda-sonde losschroeven, 2 klemmen losmaken, kat+pijp verdraaien en weer vast zetten?? gewoon proberen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2006 13:44 #1141214
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lamdasonde
oke dank jullie allebij voor de info ga er van weekend mee aan de slag scheelt toch weer.
groeten .......rolf
groeten .......rolf
Moderators: Jerry Stam