Cruise control 900 serie hapert, wie wil het repareren?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2006 17:03 #1055478
door V700 register
Cruise control 900 serie hapert, wie wil het repareren? is gemaakt door V700 register
940 met cruise control problemen, doet het af en toe nog een beetje en zakt dan weg. Opnieuw instellen en vastzetten, dan blijft hij weer even en zakt dan weer weg.
Wie heeft een tip?
Is er iemand (regio Den Haag) die het voor mij wil oplossen (tegenvergoeding uiteraard !)
Ik heb geen zin in een garage die eerst uren moet zoeken en moet uitvinden hoe die CC eigenlijk werkt, op mijn kosten.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie!
Wie heeft een tip?
Is er iemand (regio Den Haag) die het voor mij wil oplossen (tegenvergoeding uiteraard !)
Ik heb geen zin in een garage die eerst uren moet zoeken en moet uitvinden hoe die CC eigenlijk werkt, op mijn kosten.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2006 17:11 #1140661
door V700 register
Als ik het zo lees dan is mijn eerste reactie : het vacuumbalgje is defect. Ik weet niet hoelang hij het doet en dan wegvalt, maar als er ook maar een klein scheurtje in zit, dan heb je een vacuum probleem. Na een aantal jaren is het niet onvoorkomelijk dat het kapot gaat. Universele balgjes zijn trouwens gewoon te monteren.
Bovendien is het niet "wie gaat het repareren" maar "wie wil mij helpen" of "wie heeft tips zodat ik mijn cc weer goed werkend krijg". Is maar een klein nuanceverschil, maar toch...........
Groet,
Roger Kuypers
Wolvega
Volvo 740 Turbo Intercooler 1989 Italie B200ET Black(line) Sedan 186.000
members.home.nl/rpakuypers
Beantwoord door V700 register in topic Als ik het zo lees dan is
Als ik het zo lees dan is mijn eerste reactie : het vacuumbalgje is defect. Ik weet niet hoelang hij het doet en dan wegvalt, maar als er ook maar een klein scheurtje in zit, dan heb je een vacuum probleem. Na een aantal jaren is het niet onvoorkomelijk dat het kapot gaat. Universele balgjes zijn trouwens gewoon te monteren.
Bovendien is het niet "wie gaat het repareren" maar "wie wil mij helpen" of "wie heeft tips zodat ik mijn cc weer goed werkend krijg". Is maar een klein nuanceverschil, maar toch...........
Groet,
Roger Kuypers
Wolvega
Volvo 740 Turbo Intercooler 1989 Italie B200ET Black(line) Sedan 186.000
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2006 23:44 #1140698
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic cc werkt niet, wel,niet,wel
het kan ook zijn dat je rem of koppelingpedaal in ruststand net niet / net wel de schakelaar boven de pedalen aantikt. Als de pedalen de schakelaars niet goed indrukken denkt het systeem dat de rem of de koppeling is ingetrapt. Kwestie van de schakelaars een slag naar beneden draaien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2006 00:03 #1140699
door V700 register
Je zou eens moeten opletten wanneer de cc uitschakelt. In mijn 760-GLE was de veer die het rempedaal liet terugveren behoorlijk lam waardoor het minste of geringste bobbeltje of ribbel in de weg ervoor zorgde dat de schakelaar het systeem liet stoppen.
Groet,
Roger Kuypers
Wolvega
Volvo 740 Turbo Intercooler 1989 Italie B200ET Black(line) Sedan 186.600
Beantwoord door V700 register in topic Je zou eens moeten opletten
Je zou eens moeten opletten wanneer de cc uitschakelt. In mijn 760-GLE was de veer die het rempedaal liet terugveren behoorlijk lam waardoor het minste of geringste bobbeltje of ribbel in de weg ervoor zorgde dat de schakelaar het systeem liet stoppen.
Groet,
Roger Kuypers
Wolvega
Volvo 740 Turbo Intercooler 1989 Italie B200ET Black(line) Sedan 186.600
Moderators: Jerry Stam