Deltamill in dashboard

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-05-2006 16:09 #1054572 door V700 register
Deltamill in dashboard is gemaakt door V700 register

Ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt. Maar ik heb niet gevonden wat ik zocht. Daarom w�©�©r een aircodraadje.
Mijn vraag gaat over de montage van het blokje met de knoppen van de airco in het dashboard. Het frame om de knoppenwinkel rechts van het stuur was gebroken, dus ik heb een ander op de kop getikt.
Helaas past het blokje met de twee knoppen niet in de standaard openingen. Hoe wordt dat in de regel opgelost, iemand enig idee? Liefst met een foto. Ik heb geen zin dit frame ook te vernielen, dus zelf een beetje experimenteren doe ik liever niet.
Groet,
Antoine

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-05-2006 21:57 #1137347 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Afdekplaatje
Als je een afdekplaatje over hebt wat een ongebruikte opening afdekt kun je daar met de dremel en heel veel geduld een gat in frezen ter grootte van de schakelaar , daar de schakelaar in klikken en het geheel weer in het frame. Bij mij was Jan Huijsmans zo aardig dit voor mij te doen . Nogmaals bedankt Jan !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2006 09:14 #1137382 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dus,

niet het afdekplaatje verwijderen. Maar in het afdekplaatje zelf een opening op maat maken?
Maar dan moet je toch ook nog wat meer ruimte maken in het frame zelf?

Antoine Huidige vloot: 740 GL estate, 1990, 115pk, 322.500 Citro�«n AX 1.1RE, 1988, �±100pk, kmstand onbekend

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2006 12:44 #1137397 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Morgen kijken
Hallo Antoine

Ik heb zelf ook een Deltamill, dus je kunt morgen even bij mij kijken hoe het zit. Ik heb de knopjes er al uit gehad, maar kan me niet meer herinneren, hoe ze er precies in zitten.

groetjes

Mathy (die waarschijnlijk niet vroeg komt en gaat)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-05-2006 15:30 #1137942 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verdikke!

Dat ben ik de poetsgekte dus helemaal vergeten.
Misschien een fotootje voor ome KMvrtr?

Antoine Huidige vloot: 740 GL estate, 1990, 115pk, 323.500 Citro�«n AX 1.1RE, 1988, �±100pk, kmstand onbekend

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-05-2006 21:10 #1137980 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Net ff gekeken
Hallo Antoine

Ik heb net even gekeken, maar het lijkt er inderdaad op, alsof er een deel van dat plaatje tussen zit. De luchtvochtigheid is hier de laatste tijd tegen de 100% en je kunt de wind door de bomen horen waaien, terwijl de sint nog lang niet aan de beurt is. Misschien dat ik na woensdag wat langer in de auto zit en er dan nog eens wat langer naar kan kijken. Want hoe het nu precies zit, heb ik nogsteeds niet gezien. Maar nieuwsgierig ben ik ondertussen wel geworden.

groetjes

Mathy (die binnenkort het meubilair even in de zon wil zetten, om met een stofzuiger de auto een paar milimeter te verhogen en daarbij eindelijk ook eens de lendensteun te repareren.)

PS foto? Ben bang dat dat moeilijk wordt. M'n mobieltje is m'n enige digitale camera en heeft een resolutie van net geen 0,3 megapixels. Is eigenlijk voor details niet zo geschikt.

Moderators: Jerry Stam