Automatic climat-control

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-05-2006 22:08 #1054464 door V700 register
Automatic climat-control is gemaakt door V700 register
In mijn oude 760-Turbo zit een Automatic climat control met een originele temperatuurmeter in Fahrenheit. Helaas is de pomp defect, die moet je vervangen. Als je interesse hebt, doe dan een leuk bod. Graag voor 13 mei want dan gaat de gehele auto weg.Groet,Roger KuypersWolvega

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2006 15:54 #1136798 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic cruise control
Dag Roger,

Zit er toevallig nog een cruise control op? Van welk jaar is die 760? Ik ben ook op zoek naar van die rode 'tapjes' die de speakercovers tegenhouden. Er is er bij mij eentje afgebroken en als de deur te vaak wordt dichtgeslagen, dan valt die speakercover er steeds uit...da's wat vervelend. Verder ben ik ook wel geinteresseerd in het voorste deel van een open dak (met het voorste deel bedoel ik het hele stuk met ondermeer het zwarte plastic dat naar boven gaat uitsteken als je het dak opent), want daar is door roest een hendeltje afgebroken waardoor ik mijn dak alleen maar kan sluiten als ik mijn vingers tussen het dak en dat stuk plastic durf te steken om dan het stuk plastic naar beneden te trekken zodat het dak dicht kan...pijnlijk soms...

Ik zie dat je in Wolvega woont...kan ik vrijdag of dit w/e of een andere dag ns langskomen om te kijken wat er nog allemaal aan die 760 zit waarin ik geinteresseerd zou kunnen zijn?

Alvast bedankt,

Koen

1990 witte 764 GLE - V6 PRV B280F-motor en AW72-transmissie - 180d km
De betaalbare Limousine!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2006 17:20 #1136800 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo Koen, de
Hallo Koen,

de cruise-control heb ik uitgebouwd want die gaat in mijn 740-turbo. Helaas is de balg kapot, die moet dus vervangen worden. Voor de tapjes zal ik eens kijken of die er wel in zitten. Het zwarte gedeelte dat omhoog komt bij het openen van het open dak heb ik er zelf afgehaald omdat ook bij mij de handels afgebroken waren. Ik heb er zo een jaar mee gereden en heb geen problemen met het dak ondervonden.

Groet,
Roger

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2006 17:38 #1136801 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geen problemen met dak
Nee, inderdaad, voor de waterdichtheid vormt het geen probleem. Ook heb ik niet het gevoel dat er meer luchtlawaai is tijdens het rijden op de autosnelweg, hoor, maar het is wel vervelend als je het dak weer wil dicht doen. Ik denk dat ik met mijn vader ns ga kijken omhet zelf te repareren...mijn pa is toch net op pensioen, dan weet hij wat doen en kan hij efkes bij mijn moeder weg ;))) Het ware wel handiger als ik zo'n dakstuk te pakken zou krijgen...volgende keer beter.

Alvast bedankt voor het kijken naar die tapjes. Je weet wat ik bedoel? Het zijn rode van kleur. Je moet er wel de bekleding van de deur voor af halen. Ze hebben als doel het deksel van de luidsprekers vooraan (ik weet ook niet of achteraan het dezelfde tapjes zijn of niet) te doen spannen en zo op hun plaats te houden/vast te laten zitten.
Ik had al ns de kans om ze van een andere 760 te pakken te krijgen, maar die braken af omdat de plastic verstorven was van de ouderdom, dus waren ze kapot bij het verwijderen. Ik weet niet of het jou lukt.

Nogmaals bedankt voro de moeite!

Koen

De betaalbare Limousine!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2006 19:47 #1136806 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: geen problemen met dak

Volvokoen schreef : Alvast bedankt voor het kijken naar die tapjes. Je weet wat ik bedoel? Het zijn rode van kleur. Je moet er wel de bekleding van de deur voor af halen. Ze hebben als doel het deksel van de luidsprekers vooraan (ik weet ook niet of achteraan het dezelfde tapjes zijn of niet) te doen spannen en zo op hun plaats te houden/vast te laten zitten. Ik had al ns de kans om ze van een andere 760 te pakken te krijgen, maar die braken af omdat de plastic verstorven was van de ouderdom, dus waren ze kapot bij het verwijderen.

Die &^%(&(& dingen breken altijd af als je ze probeert te verwijderen, maar ze zijn nieuw te bestellen bij de dealer, ze zijn niet eens zo duur.
Ik weet de prijs niet meer maar dat betekent ook dat ik er niet van achterover ben gevallen......

Maarten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-05-2006 09:41 #1136823 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tapjes
OK, bedankt MAarten. Ik zal ns bij de dealer kijken.

Koen

De betaalbare Limousine!

Moderators: Jerry Stam