Vergrendeling achterbank

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2006 13:52 #1053627 door V700 register
Vergrendeling achterbank is gemaakt door V700 register

Sinds gisteren weer iets nieuws mis: nadat ik de achterbankleuning van mijn '91er 940 Estate neergeklapt had gehad, wilde ik deze weer in oorspronkelijke positie terugbrengen. Rechtsachter geen enkel probleem: gewoon in de beugel klikken. Klaar.
Links viel het slot van de achterbankleuning niet in de houder, die aan de wielkast vast zit. Na enig proberen zat het middendeel muurvast, maar bleek het slot links niet in de beugel te zijn beland. Ontgrendelen met de hendel lukt nu ook niet, zodat tweederde van mijn rugleuning nu ondeugdelijk is bevestigd: wat te doen?

Coert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2006 17:35 #1133448 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic vanghaak
Bij het ontgrendelen gaat er een vanghaak open. Deze wil een enkele keer terug klappen voordat de achterbank weer in het slot valt. In dat geval trek je aan de ontgrendeling en duwt met een schroevendraaier de haak open. Kijk maar aan de kant die het nog wel doet. De kant die nu vast zit, is waarschijnlijk ingeklemd. Moet met kracht los getrokken worden. Misschien iets naar het midden van de wagen toe, met ingetrokken ontgrendeling. Hij is klem komen te zitten en kan dus ook weer los.
succes
Adrian
740 91 D24 M47 airco 492k
940 96 B230FK AW71L ecc 129k

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2006 09:39 #1133521 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @Adrian

Dank je; ik zal opnieuw gaan kijken.
Had er zondag al even met een schroevendraaier in zitten peuren, maar dat had nog niet het gewenste resultaat.
Ben morgen vrij, dan kan ik er even wat meer aandacht aan besteden.
Ik laat wel even weten of het gelukt is.

Coert
Volvo ergo sum

Moderators: Jerry Stam