benzinemeter schommelt...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-03-2006 11:06 #1053537
door V700 register
benzinemeter schommelt... is gemaakt door V700 register
Mijn benzinemeter schommelt al enige tijd heen en weer. Ondanks dat ik recent ongeveer een halve tank benzine heb getankt schommelt de benzinemeter heen en weer van de indicatie half vol tot bijna leeg. Daar ik verwacht binnenkort weer soepeltjes op benzine te kunnen rijden (na oplossen van inhouden, zie andere topics) en ik komende zomer met een geleende caravan op pad wil zou ik de benzinemeter graag weer in enigszins betrouwbare staat terugbrengen. Iemand een idee hoe?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-03-2006 12:38 #1132924
door Eric Bakker (GAST)
Eric
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Re: benzinemeter schommelt...
Wouter, ik heb ook zoiets. Zie <a title="benzinemeter defect" href="index.php?q=node/5027">dit draadje</a>, misschien kunnen we het daar verder bespreken.Wouter1973 schreef : Mijn benzinemeter schommelt al enige tijd heen en weer. Ondanks dat ik recent ongeveer een halve tank benzine heb getankt schommelt de benzinemeter heen en weer van de indicatie half vol tot bijna leeg.
Eric
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-03-2006 16:43 #1132944
door V700 register
Heb je de problemen van het sputteren, inhouden opgelost? Jammer dat dat niet op de site staat bij het andere draadje!
Wat was nu het probleem? Code 2-3-2 en soms wisselend stationair komt ook bij mij voor. Injectoren, Lambdasonde?
Beantwoord door V700 register in topic Opgelost ?
Heb je de problemen van het sputteren, inhouden opgelost? Jammer dat dat niet op de site staat bij het andere draadje!
Wat was nu het probleem? Code 2-3-2 en soms wisselend stationair komt ook bij mij voor. Injectoren, Lambdasonde?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-03-2006 16:49 #1132947
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: Opgelost ?
Probleem is nog steeds niet geheel duidelijk. Injectoren en lambdasonde worden binnenkort vervangen. Als dat probleem opgelost is post ik uiteraard een bericht bij dat andere draadje.flyingdutcman181 schreef : Heb je de problemen van het sputteren, inhouden opgelost? Jammer dat dat niet op de site staat bij het andere draadje!
Moderators: Jerry Stam