He, da's vreemd: bumper te kort!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2006 21:09 #1053427
door V700 register
Als je een auto een paar weken hebt, gaan je dingen opvallen die je eerst vreemd genoeg over het hoofd hebt gezien...
Wat is namelijk het geval.
De rand van bumper loopt niet mooi door in het verlengde van wielkastrand: de zijkant van de voorbumper van mijn 940 uit 1994 lijkt ongeveer 2 cm te kort.
Nu heb ik mijn bumper al eens vergeleken met een andere 940 die ik tegenkwam: volgens mij zijn deze hetzelfde.
Vervolgens heb ik de bumper eens losgehaald: geen schade te zien en ook de dempers achter de bumper kunnen volgens mij maar op een manier worden gemonteerd.
Nu alles weer gemonteerd en de 4 bevestigingsbouten stevig aangedraaid (geen ruimte ertussen): maar nog steeds zit de bumper te ver naar voren...
Wie weet raad? Zijn er verschillende bumpers op de 940 gemonteerd? of verschillende lengtes stootdempers?
Alvast bedankt!
He, da's vreemd: bumper te kort! is gemaakt door V700 register
Als je een auto een paar weken hebt, gaan je dingen opvallen die je eerst vreemd genoeg over het hoofd hebt gezien...
Wat is namelijk het geval.
De rand van bumper loopt niet mooi door in het verlengde van wielkastrand: de zijkant van de voorbumper van mijn 940 uit 1994 lijkt ongeveer 2 cm te kort.
Nu heb ik mijn bumper al eens vergeleken met een andere 940 die ik tegenkwam: volgens mij zijn deze hetzelfde.
Vervolgens heb ik de bumper eens losgehaald: geen schade te zien en ook de dempers achter de bumper kunnen volgens mij maar op een manier worden gemonteerd.
Nu alles weer gemonteerd en de 4 bevestigingsbouten stevig aangedraaid (geen ruimte ertussen): maar nog steeds zit de bumper te ver naar voren...
Wie weet raad? Zijn er verschillende bumpers op de 940 gemonteerd? of verschillende lengtes stootdempers?
Alvast bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2006 21:11 #1132326
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Of ligt het aan de spatborden
Of ligt het aan de spatborden.? Al denk ik dat niet want die zien er origineel uit...
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-03-2006 00:18 #1132346
door André Struis
Andre Struis - lid 514 945 LPT + CHIP
Volgens mij zijn de stootdempers/buffers waarmee de bumpers aan de auto bevestigd zijn gewoon te lang.
Uit gerekt of op een andere manier langer geworden.
Andr�©
Beantwoord door André Struis in topic Buffers
Andre Struis - lid 514 945 LPT + CHIP
Volgens mij zijn de stootdempers/buffers waarmee de bumpers aan de auto bevestigd zijn gewoon te lang.
Uit gerekt of op een andere manier langer geworden.
Andr�©
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
07-03-2006 00:24 #1132348
door Wytze Broerze
Er zit waarschijnlijk een bumperhoes van een TM gemonteerd.
Die heeft andere lengtes van de flappen namelijk!!
Wytze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic verkeerde bumperhoes gemonteerd
Er zit waarschijnlijk een bumperhoes van een TM gemonteerd.
Die heeft andere lengtes van de flappen namelijk!!
Wytze
Moderators: Jerry Stam