slippende automaat, wat zegt dat?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2006 12:12 #1053410
door V700 register
Ik heb een automaat zien staan, op gas, maar de 1e versnelling wil wel eens slippen rond de 3300 tpm. 330d km gereden. Wat is jullie oordeel op basis van deze beperkte info.
slippende automaat, wat zegt dat? is gemaakt door V700 register
Ik heb een automaat zien staan, op gas, maar de 1e versnelling wil wel eens slippen rond de 3300 tpm. 330d km gereden. Wat is jullie oordeel op basis van deze beperkte info.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2006 12:40 #1132230
door V700 register
<font face="arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Vraag het de verkoper, zou ik dus zeggen.</font>
<font face="Tahoma">Maar een automaat slipt altijd wel. Dat komt door de bouw en constructie en het zorgt voor een soepel wegrijden vanuit stilstand.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">
</font>
<font face="Tahoma">Mark I</font>
Beantwoord door V700 register in topic verkoper vragen ?
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Vraag het de verkoper, zou ik dus zeggen.</font>
<font face="Tahoma">Maar een automaat slipt altijd wel. Dat komt door de bouw en constructie en het zorgt voor een soepel wegrijden vanuit stilstand.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">
</font>
<font face="Tahoma">Mark I</font>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2006 13:10 #1132236
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Slippende automaat
Sander,
Als het een vierstraps automaat van ZF betreft kan het zijn dat de aan revisie toe is. Dat wil wel eens gebeuren met die automaten. Kapotte remgroep. Je merkt dat door de transmissie in D te zetten, op de rem trappen en vol gas geven. Als je scheurende geluiden hoort uit de automaat moet deze worden vervangen. Kan voorkomen...
De AW drietraps met electrische ovrdrive is daarentegen stukken robusster.
Robert
Als het een vierstraps automaat van ZF betreft kan het zijn dat de aan revisie toe is. Dat wil wel eens gebeuren met die automaten. Kapotte remgroep. Je merkt dat door de transmissie in D te zetten, op de rem trappen en vol gas geven. Als je scheurende geluiden hoort uit de automaat moet deze worden vervangen. Kan voorkomen...
De AW drietraps met electrische ovrdrive is daarentegen stukken robusster.
Robert
Moderators: Jerry Stam