Ding Ding relais
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2006 01:08 #1132203
door V700 register
Heren,
het relais is nog in de VS te koop. Maar schrik niet men wil dan wel graag $136,83 van U hebben.
site-moderator
Beantwoord door V700 register in topic Ding ding
Heren,
het relais is nog in de VS te koop. Maar schrik niet men wil dan wel graag $136,83 van U hebben.
site-moderator
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2006 01:15 #1132205
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Ding ding en rinkel rinkel
Hallo Johan
Heb je het dan over de versie voor de 760 en 960 of voor de 940? Mag ik trouwens weten waar je dat ding gevonden hebt (op het internet)? Dan kan ik ook even kijken.
Maar als, dan zou ik zo'n ding van de sloop (in USA) willen laten komen. Of iemand moet een 940 USA versie met Ding ding relais hier ergens weten te staan bij een sloper.
Groetjes
Mathy
Heb je het dan over de versie voor de 760 en 960 of voor de 940? Mag ik trouwens weten waar je dat ding gevonden hebt (op het internet)? Dan kan ik ook even kijken.
Maar als, dan zou ik zo'n ding van de sloop (in USA) willen laten komen. Of iemand moet een 940 USA versie met Ding ding relais hier ergens weten te staan bij een sloper.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2006 01:21 #1132206
door V700 register
Helaas Mathy (geen Johan),
voor welke versie het is weet ik niet. Mijn vriend is gewoon maar een Volvo-dealer gegaan met de vraag of zij zo'n relais hebben. Zal nog een mailtje die richting opsturen met de vraag of het ook in een 740/940 past.
U hoort van mij
site-moderator
Beantwoord door V700 register in topic Ding ding en rinkel rinkel
Helaas Mathy (geen Johan),
voor welke versie het is weet ik niet. Mijn vriend is gewoon maar een Volvo-dealer gegaan met de vraag of zij zo'n relais hebben. Zal nog een mailtje die richting opsturen met de vraag of het ook in een 740/940 past.
U hoort van mij
site-moderator
Moderators: Jerry Stam