APK
- V700 register
- Nieuw lid
-
Morgen mag ze voor de APK. En dan heb ik het niet over mijn vrouw, want dat beeld komt waarschijnlijk weer bij Mathy opborrelen.
Maar goed, wat mankeert er aan ? Niet veel meer dan voorbanden met net te weinig profiel en weke dempers.
Mischien doen we haar wel weg na de keuring. Een B6304F heeft toch de voorkeur boven een B200FT.
U hoort van mij.
Mark I
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Weg vanwege de bandjes en de dempers?
of gewoon weer een andere.
Tip: zoek een B204FT!
Groeten,
+++t blijft behelpen+++
- V700 register
- Nieuw lid
-
<font face="arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Als de antrasietkleurigedame weggaat, komt dat omdat er geen 6-in-lijn in ligt !</font>
<font face="Tahoma"></font>
<font face="Tahoma">Ik bedoel maar : in Asperen heb ik weer een paar 6 cylinders gehoord en het blijft jeuken.</font>
<font face="Tahoma">Het heeft dus niets te maken met snelheid of kracht : een B200FT is gewoon hetzelfde als een B6304F en zij kunnen ook hetzelfde. Het verschil zit dus alleen maar in het geluid van de motor.</font>
<font face="Tahoma">Wat een stomme reden eigenlijk als ik dat zo eens terug lees ...</font>
<font face="Tahoma"></font><font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">
</font>
<font face="Tahoma">Mark I</font>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ga wel eens kijken naar een andere V70. of nog liever een XC70 classic of een 960 of een V90.
Vervolgens tijdens het rijden ben ik helemaal onder de indruk.
Echter, dan stap ik weer in mijn eigen auto, ik kijk rond in mijn eigen interieur en dan denk ik.
Waarom zou ik een andere kopen?....
en dus rij ik maar weer door ..
ERG HÃ?Ë?
En dat is dan ook meteen de reden waarom ik nog steeds geen andere heb.
Groeten,
+++t blijft behelpen+++
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je schreef : Morgen mag ze voor de APK. En dan heb ik het niet over mijn vrouw, want dat beeld komt waarschijnlijk weer bij Mathy opborrelen.
Dan heb je me de vorige keer toch niet goed begrepen!
In het bericht waar ik destijds op reageerde, had je het eerst over je auto en toen over je vrouw. Vervolgens begon je over "ze". Iets van "ze gaat de deur uit". Iemand die jouw bericht dan leest zoals het er staat, en niet zoals je het bedoelde, zou op de idee komen dat je je vrouw toen weg wou doen. Vandaar dat ik zo reageerde.
Even voor degene die dit toen niet gelezen hebben, of het inmiddels alweer vergeten zijn, wat ik destijds schreef was niet serieus bedoeld.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">De dame is afgekeurd. Ergens wist ik dat wel, maar toch.</font>
<font face="Tahoma">Wat mankeert eraan ? 2 voorbanden en 2 remslangen uitgedroogd, ook aan de voorkant. De dempers rondom worden minder en er is er een aan het zweten. Meteen een reden om eens andere te monteren of om de auto te verkopen.</font>
<font face="Tahoma">Maar goed, 1 maart wordt er gesleuteld aan haar.</font>
<font face="Tahoma">Mathy, niets persoonlijks natuurlijk. Gewoon een beetje kietelen en kijken hoe stevig de kasten bij anderen thuis zijn.</font>
<font face="Tahoma">Het ga je goed.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"></font>
</font>
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Mij krijg je niet zomaar op de kast. Is ook lastig trouwens met mijn lengte, zoveel ruimte is er meestal niet tussen bovenkant kast en plafond.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Een update :</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Vandaag staat ze bij de dealer om wat reparaties te laten uitvoeren. Het gaat uiteindelijk om 2 nieuwe voorbanden, remslangen voor vervangen en uitlaat dichtlassen. Ik hoop alleen niet dat ze de achterkant dichtmaken.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">En dan komt ze aan het eind van de middag weer terug. Gewoon gebracht door de werkplaats-receptie-chef.</font>
</font>
- V700 register
- Nieuw lid
-
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Zij stond gewoon op de oprit, wel een beetje zielig alleen in de sneeuw, maar het is goed gekomen.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Natuurlijk meteen in de garage gezet met de kachel aan en een mooi muziekje.</font>
</font>
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je schreef : Zij stond gewoon op de oprit, wel een beetje zielig alleen in de sneeuw, maar het is goed gekomen.
Natuurlijk meteen in de garage gezet met de kachel aan en een mooi muziekje.
Warme chocomel doet ook wonderen. En dicht bij elkaar kruipen.
Of heb je het nu weer over je Volvo?
Groetjes
Mathy (die z'n vrouw niet in de garage liet staan. Als ie die had. Een vrouw dus.)