brand// 960 in de brand
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-02-2006 19:37 #1053117
door V700 register
help mijn 960 heefd net in de brand gestaan.
wie kan mij helpen woon in heerenveen maar de auto kan gestald worden in nagele,
bedrading links onder de moterkap is weg.
laat het uitleggen wat er gebeurde.
ik ga in de auto die nog warm was stond 20minuten stil.ik heb de afstand bediening van het allarm gereset en toen wilde ik de auto starten maar! had de keuze handel van de automaat in 2 staan dus ik met mijn andere hand de keuze handel in zijn N en toen boem een knal als backfire en brand. de kabel vanaf de lmm is deels weg gesmolten tot de achterzijde van het blok en een luchtslang vanaf de achterzijde van de lmm ri blok ook. wat is en hoe kan dat
telf 0618388439 of 0513840959
brand// 960 in de brand is gemaakt door V700 register
help mijn 960 heefd net in de brand gestaan.
wie kan mij helpen woon in heerenveen maar de auto kan gestald worden in nagele,
bedrading links onder de moterkap is weg.
laat het uitleggen wat er gebeurde.
ik ga in de auto die nog warm was stond 20minuten stil.ik heb de afstand bediening van het allarm gereset en toen wilde ik de auto starten maar! had de keuze handel van de automaat in 2 staan dus ik met mijn andere hand de keuze handel in zijn N en toen boem een knal als backfire en brand. de kabel vanaf de lmm is deels weg gesmolten tot de achterzijde van het blok en een luchtslang vanaf de achterzijde van de lmm ri blok ook. wat is en hoe kan dat
telf 0618388439 of 0513840959
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-02-2006 19:52 #1130641
door V700 register
Helaas kan ik je niet helpen,
maar ik wens je wel sterkte
Groeten,
+++t blijft behelpen+++
Beantwoord door V700 register in topic Sjee das niet zo mooi
Helaas kan ik je niet helpen,
maar ik wens je wel sterkte
Groeten,
+++t blijft behelpen+++
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-02-2006 19:58 #1130642
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Wat wil je?
Hier zegt iemand, wel chauffeur te willen spelen als je een bus en aanhanger kan regelen (heeft BE). En verder, wat is je plan?
Zelf kijken of je een deel van de draadboom gaat wisselen, eerst verdere schade inventariseren, zeg het maar.
Enne, mail even of je morgen nog mee wilt, of dat je nu thuisblijft.
Willem van Strik
<font color="#ff0000">moderator</font>
Volvo 764GLE 1985 B28E 250.275 km
Volvo 945GL 1990 B230FB LPG 397.583 km
While (!asleep()) sheep++;
Zelf kijken of je een deel van de draadboom gaat wisselen, eerst verdere schade inventariseren, zeg het maar.
Enne, mail even of je morgen nog mee wilt, of dat je nu thuisblijft.
Willem van Strik
<font color="#ff0000">moderator</font>
Volvo 764GLE 1985 B28E 250.275 km
Volvo 945GL 1990 B230FB LPG 397.583 km
While (!asleep()) sheep++;
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-02-2006 09:37 #1130685
door V700 register
nu het dag licht er weer is heb ik goed gekeken oei, het inlaat spruitstuk ik door de knal aan de voor zijde van de auto los gegaan.
verder wat draden verbrand en hoe kon dit gebeuren?? dat is de grote vraag ga zo maar wat demonteren. is er iemand met tips of zoiets breng de auto vandaag naar nagele daar kan ik op een brug. dus iemand met verstand van een 6cylinder.heb je raad help mij dan aub
Beantwoord door V700 register in topic NIET BEST
nu het dag licht er weer is heb ik goed gekeken oei, het inlaat spruitstuk ik door de knal aan de voor zijde van de auto los gegaan.
verder wat draden verbrand en hoe kon dit gebeuren?? dat is de grote vraag ga zo maar wat demonteren. is er iemand met tips of zoiets breng de auto vandaag naar nagele daar kan ik op een brug. dus iemand met verstand van een 6cylinder.heb je raad help mij dan aub
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2006 22:03 #1130781
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Lijkt wel ...
Hallo Harm
Het klinkt een beetje alsof in een van de inlaatkanalen (de vertakkingen van het spruitstuk) wat brandstof heeft gestaan, die door een of andere reden tot ontploffing is gebracht. Misschien het "schoongloeien" van de LMM.
Groetjes
Mathy (wiens distributieriem geknapt is)
Het klinkt een beetje alsof in een van de inlaatkanalen (de vertakkingen van het spruitstuk) wat brandstof heeft gestaan, die door een of andere reden tot ontploffing is gebracht. Misschien het "schoongloeien" van de LMM.
Groetjes
Mathy (wiens distributieriem geknapt is)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2006 09:30 #1132214
door V700 register
gisteren, na een halve dag sleutelen en wat kletsen hebben we de grotemeid weer gestart ze had het toch niet zo warm gehad als we dachten.dus het viel mee alleen de draad van de klop sencor was stuk en wat buiten bekabeling vervangen.
verder uit voorzorg ook 6 rubber sokken en een benzine leiding en een paar vacuum slangen.
natuurlijk met de hulp van willem verliep het snel, daar voor hartelijk dank en ik sta bij je in het krijt...
alleen met de proefrit was de automaat de draad kwijt, nadat de accu was af en weer aangekoppeld was dat ook weer okee, allen doet de temperatuur meter het niet.
ben daarna via brouwer in kuinre daar heefd ze drinken gekregen via een groooote omweg naar huis gegaan, is zo lekker he" na 2 weken jap rijden weer in een echte auto stappen. maar nog maals willem je wordt hartelijk bedankt.
harm
Beantwoord door V700 register in topic willem is een topper
gisteren, na een halve dag sleutelen en wat kletsen hebben we de grotemeid weer gestart ze had het toch niet zo warm gehad als we dachten.dus het viel mee alleen de draad van de klop sencor was stuk en wat buiten bekabeling vervangen.
verder uit voorzorg ook 6 rubber sokken en een benzine leiding en een paar vacuum slangen.
natuurlijk met de hulp van willem verliep het snel, daar voor hartelijk dank en ik sta bij je in het krijt...
alleen met de proefrit was de automaat de draad kwijt, nadat de accu was af en weer aangekoppeld was dat ook weer okee, allen doet de temperatuur meter het niet.
ben daarna via brouwer in kuinre daar heefd ze drinken gekregen via een groooote omweg naar huis gegaan, is zo lekker he" na 2 weken jap rijden weer in een echte auto stappen. maar nog maals willem je wordt hartelijk bedankt.
harm
Moderators: Jerry Stam