Lambdasondelampje

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2006 08:21 #1052962 door V700 register
Lambdasondelampje is gemaakt door V700 register

<font face="arial,helvetica,sans-serif" size="2">Hallo,</font>
<font face="arial,helvetica,sans-serif" size="2">740 2.3 op LPG uit '90</font>
<font face="arial,helvetica,sans-serif" size="2">Mijn lambdasondelampje gaat om de 1,5 week branden. Van een vriend begreep ik dat ik dan de computer moest resetten door zekering 1 en 11 eruit te halen en het contact even aan te zetten. Dit werkt. Alleen 1,5 week later gaat het lampje weer branden, wat mij dan toch doet vermoeden dat er iets meer aan de hand is.</font>
<font face="arial,helvetica,sans-serif" size="2">Hij start altijd prima, op benzine, en schakelt moeiteloos over op LPG, maar zo heel af en toe als ik dan na 5 minuten rijden bij een verkeerslicht kom slaat hij af en is dan bijna niet meer te starten??</font>
<font face="arial,helvetica,sans-serif" size="2">Zouden deze problemen met elkaar te maken kunnen hebben, en waar begin ik met zoeken naar de oplossing??</font>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2006 10:02 #1129504 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic LPG

<div>
De LPG verdamper kan bevroren zijn of de afsluiter op de tank gaat niet goed open.
Heb je voldoende koelvloeistof?
Verder zou ik de ontsteking eens controleren / verdelerkap / bougies / kabels.
Kijk ook alle stekker verbindingen eens na op vocht of corrosie.
mvg Jerry
</div>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2006 20:28 #1129572 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Een keer je computer

Een keer je computer uitlezen op een eventuele storing. ik heb met mijn volvo 740 1991 ook zoiets dergelijks gehad, dan twee weken niks, dan lambda lampje. dan weer een tijdje niks en dan begon het weer. uit eindelijk steeds vaker, en bleek na storing uitlezen lambdasonde kapot.
Groeten henri 740GL B200F 1991 250200 km

Moderators: Jerry Stam