donker...
- V700 register
- Nieuw lid
-
In vergelijking met mijn Subaru Legacy viel me tijdens mijn eerste avond-rit in mijn verse Volvo 740 op dat het aardedonker is binnen, op de (m.i. nogal zwakke) dashboard-verlichting en verlichting van de verwarming-/ventilatieknoppen na. Ik had toch op zijn minst nog een verlichte indicatie bij de automaatpook verwacht (1 2 D N P) of is de bedoeling dat je de standen in het donker feilloos vindt?
Verder zou het leuk zijn als de binnenverlichting ook een stand heeft waarbij het licht aan gaat zodra een deur geopend is. Het is nu handmatig aan- of uit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
D'r gaan gekleurde steeklampjes in, maar je kan ook zelf de standaard 1.2W lampjes gaan verven in elke gewenste kleur. (zie lampen verven)
De binnenverlichting heeft ook een stand voor de deuren. Om die is geheel tegenovergesteld van aan. (uit is het midden) De schakelaars van de deuren willen nog wel eens smerig zijn. Simple check, als de deur open is moet het rode lampje in de deur branden. Brand die niet dan is of de schakelaar smerig of ook dat lampje is stuk. Als een deur open is en het lampje in de deur brand, dan moet ook de dome light branden in de deur stand. (zo niet, vuil?)
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
'84 704 B28E, '85 704 B230E, '86 782 B280E,
'87 764 D24Tic, '90 745 D24T
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is het ronde knopje onderaan je tellerset aan de rechterzijde.
H�¤r i Norden ha vi bara vintrar, en vit och en gr�¶n!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bestaat ook, net zoals er lampjes zitten in de schakelaartjes van de stoelverwarming (oranje als ze aan staan en groenig/blauw voor de symbooltjes)
Lampje is te vervangen (met wat gepiel, een torx setje en krassen op je handen
Succes,
JohnPeter (<font style="BACKGROUND-COLOR: #0000ff" color="#ffff00">JP</font>) Elverding -lid <font style="BACKGROUND-COLOR: #0000ff" color="#ffff00">700</font> 945 Bj 95 lpt, lpg, polar 628.000 km en te
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik denk dat ik eens wat schakelaartjes op vuiligheid ga testen...en ik neem aan dat er bij de automaat-pook een mogelijkheid is om het 'deksel' met de 1 2 D N R P aanduiding eraf te halen zodat ik daaronder een lampje kan vervangen?
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
De schakelaar is afgedekt door een stofhoesje, dit is nogal eens gescheurd. Als de schakelaar teveel stof heeft gehapt, dan is hij vaak definitief stuk. Nieuwe van de dealer helpen dan weer. Vervang in ieder geval de stofhoesjes als ze stuk zijn door nieuwe.
Willem van Strik
<font color="#ff0000">moderator</font>
Volvo 764GLE1985 B28E 250.275 km
Volvo 7451990B230F LPG 1,45 lichtseconden
While (! asleep ()) sheep++;
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ik het me goed herinner (ik heb m'n 740 automaat al weer 3 jaar geleden verkocht) moet je de hele tunnelbak verwijderen.Wouter1973 schreef : Ik denk dat ik eens wat schakelaartjes op vuiligheid ga testen...en ik neem aan dat er bij de automaat-pook een mogelijkheid is om het 'deksel' met de 1 2 D N R P aanduiding eraf te halen zodat ik daaronder een lampje kan vervangen?
Dus schroefjes onder de handremhandel en dan even verder kijken waar hij nog verder vast zit.
Stelt weinig voor, is wel wat gepiel op z'n hollands gezegd.
Anders is het een leuk sleuteldagklusje (wel eerst lid worden natuurlijk)
Maarten
- V700 register
- Nieuw lid
-