afgekeurd
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-02-2006 20:42 #1129019
door V700 register
Helaas,
Niet gered,.... maar ik heb vernomen dat hij morgen goed gekeurd wordt???
En zelf ook nog wat geleerd van Timen?
Groeten �»�»t Epe
De Dalhaussertjes.
Beantwoord door V700 register in topic Helaas,
Niet gered,....
Helaas,
Niet gered,.... maar ik heb vernomen dat hij morgen goed gekeurd wordt???
En zelf ook nog wat geleerd van Timen?
Groeten �»�»t Epe
De Dalhaussertjes.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-02-2006 13:09 #1129058
door V700 register
de motorsteunrubbers zijn vervangen dank zij de tomeloze inzet van timen,wat een klassemonteur,ikzelf vond het toch wel best een lastige klus, de motor moest iets gelicht worden en de dwarsbalk moest iets zakken,er was moeilijk bij de bouten te komen , maar timon draaide daar zijn handen niet voor om.
kortom een klasse vent,en ik ben weer wat wijzer geworden.en de limo mag weer een jaar de weg op.groeten:herman.
Beantwoord door V700 register in topic goedgekeurd
de motorsteunrubbers zijn vervangen dank zij de tomeloze inzet van timen,wat een klassemonteur,ikzelf vond het toch wel best een lastige klus, de motor moest iets gelicht worden en de dwarsbalk moest iets zakken,er was moeilijk bij de bouten te komen , maar timon draaide daar zijn handen niet voor om.
kortom een klasse vent,en ik ben weer wat wijzer geworden.en de limo mag weer een jaar de weg op.groeten:herman.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-02-2006 13:26 #1129060
door V700 register
Beste Herman,
Misschien dat ik het niet helemaal begrijp, maar hoe kom je aan zo'n monteur met de naam "Timen"? Istie te leen te huur of om te kopen?
mvg, Burt
Beantwoord door V700 register in topic motorsteunrubbers
Beste Herman,
Misschien dat ik het niet helemaal begrijp, maar hoe kom je aan zo'n monteur met de naam "Timen"? Istie te leen te huur of om te kopen?
mvg, Burt
Moderators: Jerry Stam