Probleempje brandstofmeter
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2006 17:55 #1052777
door Willem Veneboer
Om te voorkomen dat mijn vraag over de brandstofmeter in het verkeerde hoekje komt, hier nogmaals de vraag.
Ik heb de klokkenwinkel van de 945 inmiddels vervangen. Alles werkt alleen lijkt het erop dat de brandstofmeter een eigen leven leidt. Hij stond vrij laag (na aansluiten), maar na het tanken sloeg deze naar links (tank is leeg, lampje brandt) ipv naar rechts (tak is vol). De tankinhoud van de vorige auto was 80 ltr, de onze is "maar" 60 ltr, kan dat er mee te maken hebben ?
De rest van het verhaal staat in het andere <a href="index.php?q=node/4157">draadje</a>
Samenvattend, moet "er" iets anders worden aangesloten of kunnen de brandstofmeters uitgewisseld worden ?
Willem V.
Probleempje brandstofmeter is gemaakt door Willem Veneboer
Om te voorkomen dat mijn vraag over de brandstofmeter in het verkeerde hoekje komt, hier nogmaals de vraag.
Ik heb de klokkenwinkel van de 945 inmiddels vervangen. Alles werkt alleen lijkt het erop dat de brandstofmeter een eigen leven leidt. Hij stond vrij laag (na aansluiten), maar na het tanken sloeg deze naar links (tank is leeg, lampje brandt) ipv naar rechts (tak is vol). De tankinhoud van de vorige auto was 80 ltr, de onze is "maar" 60 ltr, kan dat er mee te maken hebben ?
De rest van het verhaal staat in het andere <a href="index.php?q=node/4157">draadje</a>
Samenvattend, moet "er" iets anders worden aangesloten of kunnen de brandstofmeters uitgewisseld worden ?
Willem V.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2006 17:36 #1128448
door V700 register
misschien draadjes wisselen van de aansluiting brandstof meter?
740GL B200F 1991 249407 km
Beantwoord door V700 register in topic misschien draadjes wisselen
misschien draadjes wisselen van de aansluiting brandstof meter?
740GL B200F 1991 249407 km
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2006 21:27 #1128496
door Willem Veneboer
Probleem is iets gecompliceerder, maar inmiddels op een <a href="index.php?q=node/4304">andere wijze</a> opgelost
Willem V. - Lidnr 583
Willem V. - Lidnr 583