rempedaal

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2006 19:14 #1052741 door V700 register
rempedaal is gemaakt door V700 register
Het rempedaal van mijn Volvo 940 turbo diesel uit 1995 moet ik vrij ver intrappen voordat hij gaat remmen.
Volgens de garage is de vacuumpomp in orde en de remblokjes ook.
Wat is hiervan de oorzaak en wat is hiervoor de oplossing?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2006 20:03 #1128210 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic uhmmmm ontluchten mischien

<font face="times new roman,times,serif">Of olie nivona kijken een beetje garage gaat dat erst na en vraagt dan aan de klant of er in het verleden wat olie bij is gedaan en gaat dan als nog het remsysteem ontluchten , want om alleen maar de remblokjes na te kijken en de pomp met zulke ernstige klachten vind ik een beetje raar </font>
en als je een hel ijverige garaggist heb dan kan je nog vewchten dat hij hem over de remmen bank gooit want daar gaat het allemaal om niet de dikte van de blokken of schoenen of de kwaliteit van de schijven of trommels maar om de remvertraging en als die een aantal procenten te laag is dan is er toch echt een serieus probleem

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2006 01:02 #1128251 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wanneer
is de remvloeistof voor het laatst vervangen? Dat spul heeft bepaald niet het eeuwige leven.

- Heb je er direct bij koude motor last van, of alleen als je al vaker hebt moeten remmen?
- Helpt het als je direct het rempedaal nogmaals intrapt (pompen dus). Heb je dan eerder remdruk?

Antoine

Huidige vloot:
740 GL estate, 1990, 115pk, 316.000
Citro�«n AX 1.1RE, 1988, �±100pk, kmstand onbekend

Moderators: Jerry Stam