Lampje automaat selector
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2006 14:00 #1052689
door V700 register
Ik ben er in geslaagd het oude lampje te vinden en het nieuwe lampje in het sokkeltje te krijgen; het werkt ook nog! Ook de stekkers van de stoelverwarming zijn los, dus ik kan redelijk aan de zijkanten van het rubberblokje met PDND21 konen; alleen voel ik geen "gat" waar het lampje in moet.
Probleem is dat ik geen idee heb waar dat lampje in de eerste plaats gezeten heeft; Haynes heeft alleen plaatjes van de oude automaat (heb een 945 uit '95)
Wie kan me helpen? Zou het wel lullig vinden om naar de dealer te rijden.
Alvast bedankt, JP
Lampje automaat selector is gemaakt door V700 register
Ik ben er in geslaagd het oude lampje te vinden en het nieuwe lampje in het sokkeltje te krijgen; het werkt ook nog! Ook de stekkers van de stoelverwarming zijn los, dus ik kan redelijk aan de zijkanten van het rubberblokje met PDND21 konen; alleen voel ik geen "gat" waar het lampje in moet.
Probleem is dat ik geen idee heb waar dat lampje in de eerste plaats gezeten heeft; Haynes heeft alleen plaatjes van de oude automaat (heb een 945 uit '95)
Wie kan me helpen? Zou het wel lullig vinden om naar de dealer te rijden.
Alvast bedankt, JP
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2006 16:29 #1127844
door Hedwig Lambrechts
Voor zover ik me herinner zit het redelijk diep links opzij en moet het lampje op de tast er in gestoken worden. Ergens uit een gedeelte van de hersens dat de nare herinneringen tracht te doen vergeten komt iets boven dat dat een heel lang gepruts was.
Veel moed en geduld...
Hedwig
Hedwig Lambrechts - Lidnr.112
782 1988 B280E
H 1991 B230FT+
There is no substitute for driving a 780</str /> </st /></st< />
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic Moeilijk geval...
Voor zover ik me herinner zit het redelijk diep links opzij en moet het lampje op de tast er in gestoken worden. Ergens uit een gedeelte van de hersens dat de nare herinneringen tracht te doen vergeten komt iets boven dat dat een heel lang gepruts was.
Veel moed en geduld...
Hedwig
Hedwig Lambrechts - Lidnr.112
782 1988 B280E
H 1991 B230FT+
There is no substitute for driving a 780</str /> </st /></st< />
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2006 17:29 #1127854
door V700 register
..... voor de volvo dealer dan!
Enfin, Hedwig had, zoals te verwachten, volkomen gelijk; bedankt voor de tip!
Het lampje dat ik zo trots gevonden (�©n vervangen) had bleek van de stoelverwarmingslampjes te zijn, en was dus niet kapot. 5 euro in de prullenbak gegooid dus.... (Leerpuntje: oud spul meenemen)
De monteur vertelde dat ze normaal de console demonteerden, maar dat was in dit geval niet nodig; hij frotte wat aan de zijkant, toverde het houdertje eruit, verwisselde het lampje en zette het weer terug. OK, ook met het nodige gepiel.
De rekening viel mee, 1,61 inclusief lampje en BTW! Thuis gekomen de boel weer gemonteerd en ziet het er weer pico bello uit. De 944 die er staat komt in een ander draadje tot leven!
Nu het lampje van de thermometer nog....
Beantwoord door V700 register in topic Ik ben de ideale doe het zelver....
..... voor de volvo dealer dan!
Enfin, Hedwig had, zoals te verwachten, volkomen gelijk; bedankt voor de tip!
Het lampje dat ik zo trots gevonden (�©n vervangen) had bleek van de stoelverwarmingslampjes te zijn, en was dus niet kapot. 5 euro in de prullenbak gegooid dus.... (Leerpuntje: oud spul meenemen)
De monteur vertelde dat ze normaal de console demonteerden, maar dat was in dit geval niet nodig; hij frotte wat aan de zijkant, toverde het houdertje eruit, verwisselde het lampje en zette het weer terug. OK, ook met het nodige gepiel.
De rekening viel mee, 1,61 inclusief lampje en BTW! Thuis gekomen de boel weer gemonteerd en ziet het er weer pico bello uit. De 944 die er staat komt in een ander draadje tot leven!
Nu het lampje van de thermometer nog....
Moderators: Jerry Stam