Interieurbekleder aangeboden in Brabant.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2006 22:39 #1052602
door V700 register
Interieurbekleder aangeboden in Brabant. is gemaakt door V700 register
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een interieur bekleder, bij deze de gegevens. Ik ben er vanavond langs geweest omdat ik de hemel in mijn 940 in de toekomst wil vervangen en ik bezig ben een hemel van een SAAB 900 te bekleden. Beide stoffen had hij helaas niet voorradig, daar belt hij me morgen over terug. Als je hem het merk, typenummer en bouwjaar van jouw auto doorgeeft, regelt hij de stof. In een uur of 4 haalt hij de hemel er voor je uit, bekleed hem opnieuw en plaatst hem weer terug, alles voor rond de 250 euro. Zijn hoofdtaak bestaat uit het opnieuw bekleden van interieurdelen, zoals stoelen, banken en zijpanelen. Voor een compleet leder interieur van een sedan vraagt hij dan wel weer 1600 euro. Dan heb je wel echt leder, in de originele kleur, voorstoelen en achterbank rondom opnieuw bekleed. Wil je een alcantara interieur dan is dat 150 euri minder, en voor rond de 1300 heb je een geheel nieuw stoffen interieur, alle inclusief arbeid, originele stof. Ik vind 1300 euri een hoop centen, maar als je daarmee weer een compleet nieuwe binnenkant hebt en je het ervoor over hebt is het zeker de moeite waard daar eens te kijken. Mocht iemand interesse hebben in een nieuw lapje hemelbekleding, stuur me maar een mailtje, morgenavond weet ik wat het kost, maar het zal zo rond de 15 tot 25 euri zijn, per strekkende meter, 2 meter breed. Gegevens: B. Klokgieters St. Lambertusweg 9 Gemonde, bij Boxtel. Hij is zelf niet altijd aanwezig (hij woont ergens anders, maar atelier is in Gemonde) dus kan je hem bellen, mobiel: 06 - 55718025 Mocht ik iets voor iemand kunnen betekenen, dan lees ik het wel.
[EDIT 30 juli 2009]Inmiddels heeft hij ervaring met een aantal Volvo's, die daar van nieuwe bekleding voorzien zijn en heeft hij tevens als ik het goed gelezen heb, een tweetal sets stoelen herbekleed.Zijn website is inmiddels ook in de lucht, al een tijdje, en die kun je hier vinden: <a href=" www.bklokgieters.nl " target="_blank"> www.bklokgieters.nl
[END EDIT]
[EDIT 30 juli 2009]Inmiddels heeft hij ervaring met een aantal Volvo's, die daar van nieuwe bekleding voorzien zijn en heeft hij tevens als ik het goed gelezen heb, een tweetal sets stoelen herbekleed.Zijn website is inmiddels ook in de lucht, al een tijdje, en die kun je hier vinden: <a href=" www.bklokgieters.nl " target="_blank"> www.bklokgieters.nl
[END EDIT]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2006 22:33 #1128024
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Update!
Ik ben er net langsgeweest en heb nu in de kofferbak twee rolletjes hemelbekleding liggen.
Een mooie effen grijze voor mijn pa zijn SAAB 900 en een mooie stevige beige voor mijn 940. Kosten, bijelkaar voor 5 meter stof, 75 euri.
Lang niet gek, voor een compleet nieuwe hemel.
Als iemand interesse heeft, zoals reeds vermeld in bovenstaand bericht, dan heb ik nu dus een stukje ter beschikking. Als je �©cht interesse hebt, wil ik wel overwegen een stukje op te sturen. Stuur me dan even een PM (gek op.)
Hij had ook voor 8 euri een wondermiddeltje te koop om interieur weer schoon te krijgen. Zonder demonstratie had ik hem niet gelooft, (dus gedemonstreerd) maar het werkt prima, zowel op stof als op leder. Opsprayen, effe wachten en afnemen. niks schrobben of boenen, het was gelijk schoon.
Ohja, wil je een hele nieuwe hemel en laat je het bij hem doen, is er vanaf 10 februari pas plaats, hij werkt volgens afspraak.
Binnenkort te vinden op zijn <a href=" www.bklokgieters.nl ">eigen website vanaf eind maart compleet en live.
Een mooie effen grijze voor mijn pa zijn SAAB 900 en een mooie stevige beige voor mijn 940. Kosten, bijelkaar voor 5 meter stof, 75 euri.
Lang niet gek, voor een compleet nieuwe hemel.
Als iemand interesse heeft, zoals reeds vermeld in bovenstaand bericht, dan heb ik nu dus een stukje ter beschikking. Als je �©cht interesse hebt, wil ik wel overwegen een stukje op te sturen. Stuur me dan even een PM (gek op.)
Hij had ook voor 8 euri een wondermiddeltje te koop om interieur weer schoon te krijgen. Zonder demonstratie had ik hem niet gelooft, (dus gedemonstreerd) maar het werkt prima, zowel op stof als op leder. Opsprayen, effe wachten en afnemen. niks schrobben of boenen, het was gelijk schoon.
Ohja, wil je een hele nieuwe hemel en laat je het bij hem doen, is er vanaf 10 februari pas plaats, hij werkt volgens afspraak.
Binnenkort te vinden op zijn <a href=" www.bklokgieters.nl ">eigen website vanaf eind maart compleet en live.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2006 17:25 #1128202
door V700 register
Ben benieuwd welke lijm je gaat gebruiken voor de klus. Een paar foto's voor en na en tijdens zou natuurlijk helemaal super zijn !!
Beantwoord door V700 register in topic Lijm
Ben benieuwd welke lijm je gaat gebruiken voor de klus. Een paar foto's voor en na en tijdens zou natuurlijk helemaal super zijn !!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2006 19:35 #1135163
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weer even onder de aandacht.
Naar aanleiding van vragen en geluiden op de sleuteldag, deze post weer opgezocht, doe er uw voordeel mee.
Lijm trouwens, voor degene die het zelf gaan doen, lijmspray 68 van Bison of de Pattex spuitbus-variant. Echter uiteraard niet de corrigeerbare/verwijderbare variant. Gewoon sprayen, 5 minuten wachten, plak en het zit vast, ramvast en dat moet ook. Wel met beleid in 1 keer goed doen dus......
Lijm trouwens, voor degene die het zelf gaan doen, lijmspray 68 van Bison of de Pattex spuitbus-variant. Echter uiteraard niet de corrigeerbare/verwijderbare variant. Gewoon sprayen, 5 minuten wachten, plak en het zit vast, ramvast en dat moet ook. Wel met beleid in 1 keer goed doen dus......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2006 23:30 #1135182
door V700 register
Ik heb hem een e-mail proberen te sturen maar zijn adres schijnt niet te bestaan.
Heb jij zijn contactgegevens misschien?
Alvast mijn dank.
Tamas
T.F. Kornman Lidnr 222 - 740 TIC 1987
Beantwoord door V700 register in topic Jammer dat zijn e-mail niet werkt...
Ik heb hem een e-mail proberen te sturen maar zijn adres schijnt niet te bestaan.
Heb jij zijn contactgegevens misschien?
Alvast mijn dank.
Tamas
T.F. Kornman Lidnr 222 - 740 TIC 1987
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2006 09:22 #1135194
door V700 register
Mailen kan inderdaad wel eens niet werken, volgens mij heeft ie helemaal geen PC, en dus(?) ook geen mail. Het genoemde mailadres was tijdelijk zei hij vorige keer geloof ik.
Beantwoord door V700 register in topic Re: Interieurbekleder aangeboden in Brabant.
Heb je hier iets aan? Stond onderaan op de eerste posting.Baseman schreef : ...............
.........
Gegevens:
B. Klokgieters
St. Lambertusweg 9 Gemonde, bij Boxtel.Hij is zelf niet altijd aanwezig
(hij woont ergens anders, maar atelier is in Gemonde) dus kan je hem
bellen, mobiel: 06 - 55718025
Mocht ik iets voor iemand kunnen betekenen, dan lees ik het wel.
Mailen kan inderdaad wel eens niet werken, volgens mij heeft ie helemaal geen PC, en dus(?) ook geen mail. Het genoemde mailadres was tijdelijk zei hij vorige keer geloof ik.
Moderators: Jerry Stam