Benzinemetertje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2006 20:36 #1052463
door V700 register
Heb nu ook een 940gle en ben vandaag bij Timen geweest ''kleppen stellen''. Dat was prima maar dan loop je zo tegen andere dingen aan maar ook die worden verholpen. Was een mooi leerzaam dagje.
Ook even naar de airco gekeken enz.
Alleen even vergeten te vragen over mijn benzinemetertje. Deze valt af en toe weg.
Waar kan ik zoeken waar de fout zit?
Ik hoor het wel.
Benzinemetertje. is gemaakt door V700 register
Heb nu ook een 940gle en ben vandaag bij Timen geweest ''kleppen stellen''. Dat was prima maar dan loop je zo tegen andere dingen aan maar ook die worden verholpen. Was een mooi leerzaam dagje.
Ook even naar de airco gekeken enz.
Alleen even vergeten te vragen over mijn benzinemetertje. Deze valt af en toe weg.
Waar kan ik zoeken waar de fout zit?
Ik hoor het wel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2006 21:16 #1126677
door V700 register
Aha!,dan was jij dat op de Elspeterweg!
Ik heb nog getoeterd maar ja, jij was druk op zoek naar nummer ? Ik kwam je tegen in m,n postauto maar of je dat door had,...
Groeten �»�»t Epe ( postbode Siemen)
De Dalhaussertjes.
P.s
Kijk even achterop de "klokkenwinkel"misschien heb je slecht contact ( of zijn er meer dingen die het "niet doen")
Beantwoord door V700 register in topic Aha!,dan was jij dat op de
Aha!,dan was jij dat op de Elspeterweg!
Ik heb nog getoeterd maar ja, jij was druk op zoek naar nummer ? Ik kwam je tegen in m,n postauto maar of je dat door had,...
Groeten �»�»t Epe ( postbode Siemen)
De Dalhaussertjes.
P.s
Kijk even achterop de "klokkenwinkel"misschien heb je slecht contact ( of zijn er meer dingen die het "niet doen")
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2006 21:34 #1126682
door V700 register
Mijn tomtommetje zette mij precies voor zijn deur. Is dat even makkelijk. Maar even over het metertje, dit is het enige wat af en toe niet werkt. De rest doet het prima!!!
Beantwoord door V700 register in topic Tom Tom
Mijn tomtommetje zette mij precies voor zijn deur. Is dat even makkelijk. Maar even over het metertje, dit is het enige wat af en toe niet werkt. De rest doet het prima!!!
Moderators: Jerry Stam