waar vind ik het motor nr

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2006 16:15 #1052372 door V700 register
waar vind ik het motor nr is gemaakt door V700 register
ik ben nu al een paar dagen aan het stoeien met een 740 zonder resultaat ik nu al de acu en de gloeiers vervangen en nog niks ,ik heb het ook geprobeerd met start piloot (ik weet het dieselshouden daar niet van maar ja ) ook daar geen retie van dus zit ik te denken dt de motor de geest hebt gegeven ook omat ik een olie fles heb gevonden waar overtolig olie uit de carter ontluchting in komt dus denk dat de motor gewoon helemaal geen compresie opbouwt en daar door niet start .tot overmaat tot ramp is de start motor er nu ook mee opgehouden (het relais heeft geen kracht meer ) any way ik ga er een andere motor ingooien maar nu wil ik weten waar het nr staat of als iemand van julie weet uit je hoofd wat voor nr er in zit en of er zonder al te veel om te bouwen ook een td versie er in past het gaat hier om een 740 zuigdiesel

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2006 17:36 #1126290 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Ligt aan de wensen...
Wil je het blok erin mikken en rijden, dan kan je 'm er zo in mikken. (samen met een verse uitlaat, die is anders) Edo heeft deze wissel gedaan.

Wil je ook dat de bak het houd (de 5 bak kan het net aan, als ie goed is) en de km teller klopt dan moet je meer hebben:

- 1 blok
- 1 bak (4bak + overdrive)
- 1 aandrijfas (bak is langer)
- 1 achter as (eindoverbrenging is anders)

Als ik zo het lijstje bekijk... mik de wagen eruit en ga voor die van 400 bij een dealer die ik heb langs zien komen. (of doe een leuk bod op m'n 760 GLE DTic, als je kan wachten)
Ik weet niet hoe die wagen is, maar als ik het zo lees kan je met (veel) minder werk snel rijden. (oplappen kan later nog wel)

Je kan evt ook denken aan een revisie, Arthur is daar nu mee bezig.

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
'84 704 B28E, '85 704 B230E, '86 764 B28E,
'86 782 B280E, '87 764 D24Tic, '90 745 D24T

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam