wil niet starten helpen helpen!!!!!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus je bent er met de dealer uitgekomen? Ik ben helaas in duitsland anders had ik je graag even begroet.
Blij dat er in elk geval een andere 740 gered lijkt te zijn.
Veelplezier enne Tobias: lijkt dit je geen goed moment om lid te worden van de club (of ben je dat soms al?)
Groetend uit (bijna) Veendam,JP
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben blij dat de reis naar Veendam de moeite waard was. Wens je heel veel plezier en storingsvrije kilometers toe.
JP
---Grout'n uut Grunn'n!
945 2.3lpt, automaat & lpg - polar+ bj 95, op weg naar de 630.000 km
---
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Gefeliciteerd Christopher!
Ik moet je een beetje teleurstellen, de automaat in een 7-serie is altijd een 4-traps. En ja, dat scheelt in het verbruik behoorlijk.
Peilen doe je met draaiende motor, en je moet de automaat ook door alle standen heen schakelen (zodat ook de koppelomvormer gevuld wordt met olie). Peilstok zit ergens onder de motorkap.christopher schreef : ik heb alleen een paar vragen hoe peil ik de tranny is dat op de zelfde manier als bij een amerikaan ,in zijn versneling en dan peilen of is da bij volvo anders
Bij origineel Volvo met AB zit er een kastje met rood vlakje tegen de voorruitstijl bij de bestuurder. Op een 740 was de CV origineel zonder AB. Werkt als het goed is wel op alle portieren plus de achterklep.christopher schreef : en de cdv zit die ook op de achterklep en kwamen die altijd met afsandsbediening en zoja hoe kom ik daar achter want bij de sleutel zit niks maar die kan kwijt zijn natuurlijk
Waarschijnlijk voor in de file, of voor als je erg vochtige lucht hebt om de auto snel droog te krijgen. Advies: versier een instructieboekje, daar staan alle functies van de kachel duidelijk in beschreven, en er is veel mogelijk!christopher schreef : en bij de knop van de airco zit ook een knop met een soort van circulatie vorm ...waar is dat voor ??
Stoelverwarming is wel vaak stuk hoor, soms een simpel zekeringetje, soms de bedrading of de verwarming zelf. Zoek maar even op dit forum, er staan heel veel tips.christopher schreef : Oja hoe zit het met de stoelverwarming trouwens wordt die voelbaar warm of hoe zit dat precies want bij de eerste zit het er ook in maar kon niks voelen en bij deze ook niet bij beide stoelen ,noe bedoel ik eentje kapot ok maar alle 4 lijkt me een beetje sterk .
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Lang geleden heeft de man die nu mijn auto onderhoud me het volgende verteld. Als je een diesel wilt kopen, zorg dan dat je er 's morgens vroeg bent. V�³�³r ze de kans hebben de motor te laten lopen. Als een diesel eenmaal gelopen heeft, start ie de hele dag. Maar als ie 's morgens niet wil starten, laat hem dan gouw staan.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Christoher
Ik zou een compressie meten.
De oudere 6 cilinders krijgen bij hogere kmstanden soms te maken met verlaagde compressie door slijtage. (het is een vw blok)
Als de compressie te laag is slaat de auto slecht aan, vooral met lagere temperaturen.
gr jan