aansluiting cruise control

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-12-2005 09:52 #1052170 door V700 register
aansluiting cruise control is gemaakt door V700 register

Wie wil er voor mij een foto maken van de aansluiting achterop de snelheidsmeter van de cruise control. Ik kom er nl niet uit hoe dat exact moet.
Mijn 945 heeft wel ECC en is van 1993
Ik hoop dat iemand mij zsm deze kan laten zien, want ik zou de cruise control graag werken mee naar Oostenrijk hebben 29 december.
Alvast bedankt en prettige feestdagen allemaal.
Michiel

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-12-2005 10:38 #1125185 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Snelheidsmetersignaal

Bij de bos draden voor de radioaansluiting van mijn 940 zat ook een snelheidssignaaldraad. Ik heb deze draad gebruikt en de CC werkt prima. Ik moest de radio er toch een keer uit halen vanwege een storing en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om dit kabeltje alvast door te trekken. Fluitje van een cent en spaart je het hele uitbouwen van de klokkenwinkel. Al schijnt dat ook wel mee te vallen als je weet hoe.
Er circuleren wel inbouwtekeningen in het forum waar je de achterkant van de klokkenwinkel kunt zien, inclusief de bewuste CC aansluiting.
Rob

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-12-2005 14:42 #1125242 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat voor kleur had die draad Rob??

<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">Wat voor kleur had die draad Rob?</font>

• Mathy van Nisselroy
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
24-12-2005 00:08 #1125265 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Is die niet ...
Hallo Volvisti

Is die niet geel?

Weet iemand trouwens, waar deze kabel standaard in geleverd werd? In mijn 945 GLE van '91 mis ik het snelheidssignaal op de radiostekkers. Ik zou hem er graag bij zetten in verband met de geplande aanschaf van een bepaald navigatiesysteem. Maar aangezien ik m'n dashbord kabelboom hoe dan ook wil vervangen, zou het handig zijn als ik weet in welke modellen ik een kabelboom vind, die alle/dezelfde stekkers heeft die mijn huidige kabelboom ook heeft, maar dan met een paar extra stekkers/kabels. Waar dus ook dat snelheidssignaal bij zit.

Groetjes

Mathy

• Mathy van Nisselroy
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
24-12-2005 00:18 #1125266 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Re: aansluiting cruise control
Hallo Michiel

Jij schreef : Wie wil er voor mij een foto maken van de aansluiting achterop de snelheidsmeter van de cruise control.

Ik heb een PDF-je van 2,8 MB met daarin de inbouwhandleiding voor de cruise control. Daarin staat zowel een tekening (van drie verschillende klokkenwinkels) als Nederlandse tekst. Als je interesse hebt, stuur me dan maar even je email adres (ik dacht dat ik dat nog had, maar m'n mailprogramma denkt daar anders over) via een prive bericht.

Groetjes

Mathy

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-12-2005 11:35 #1125277 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic E
Als ik het me goed herrinner moet je positie E hebben. (in elk geval meen ik me dat te herrinneren van de oudere 7 tellersets, ik kijk zo ff)

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
'84 704 B28E, '85 704 B230E, '86 764 B28E,
'86 782 B280E, '87 764 D24Tic, '90 745 D24T

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• Mathy van Nisselroy
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
24-12-2005 12:11 #1125281 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Klopt
Hallo Jan, Volvisti

Je moet inderdaad "E" hebben.

Groetjes

Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2005 10:37 #1125617 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aansluiting klopt, maar...

<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">Ik heb alle aansluitingen nagekeken en wat blijkt? Ik mis een gedeeelte van de kabels, nl het gedeelte dat in verbinding moet staan met het diagnose uitleeskastje op het schutbord. </font>
<font face="Verdana">Ik had het wel prettig gevonden om op de cruisse control door Duitsland te zoeven.</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">Ik zal in januari eens informeren bij degene van wie ik m heb gekocht of </font><font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">hij die nog heeft liggen.</font>
<font face="Verdana">Alvast prettige jaarwisseling.</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">Michiel</font>
<font face="Verdana">@Mathy: mailadres is <a href="mailto:michielgorter@planet.nl">michielgorter@planet.nl

Moderators: Jerry Stam