Herrie van de bak bij het middenconsol rauw geluid

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2005 00:00 #1051355 door V700 register

Hoi,
Ik heb vandaag een paar 940s bekenen daar ik er snel een moet hebben. Ik heb vanaf maandag geen vervoer meer.
Ik heb wel wat gezien maar veel te duur, bij van aarle een 940 '98 lpi mag weg voor 6000 maar nu. Doorgezakte stoelen met brandgaten, allerlei kleine vervelende gebreken en history niet bekend 265000 op de teller. interieur leek meer op 450.000.
Ik ben net bij een 940 geen turbo, uit 1995 met lpg (geen lpi) geweest, 3600 euro, 311000, komplete auto maar.... versnelling maakt veel herrie, olie lampje licht bij lage toeren een beetje op. Dit als je afremt, bij normaal stationair geen probleem. Trekt wat naar rechts en trilt met het remmen. Eigenaar weet van niets en rijd al jaren zo.......
Wat koste een goede gebruikte versnellingsbak? en wie heeft er een? Is dat olie lampje gevaarlijk? en wat is een rieel bod als ik hier weer een mooie nette en goede auto van wil maken?
Ik wil in totaal niet meer dan 4000 euro kwijt zijn. Maar dan moet hij technisch goed zijn. Ik moet wel een lpg of lpi hebben.
Groeten,
Martijn van Dijck

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2005 00:22 #1120865 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Fijn laten staan
Hallo Martijn

Ik zou hem fijn laten staan. Als je al met spoed een auto moet kopen van een vreemde, koop er dan eentje zonder herrie, waarbij geen lampjes die oplichten, die niet naar rechts of links trekken en trillen bij het remmen. En al zeker niet van eigenaren die niet toegeven dat er wat mis is/van niets weten. Dit is een "nightmare waiting to happen".

Kijk eens op www.autotrader.nl , www.autoscout24.nl , www.autotrack.nl , www.autotelegraaf.nl daar staan genoeg auto's die een stuk beter zijn.

Een goed bod? Ik denk dat het met 600 euro helemaal op is. Dan hoe je nog 3000 euro over om de wagen op te knappen. En als het een ex-schadewagen is die niet goed recht gemaakt is, zou je geld toe moeten krijgen.

groetjes

Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC