Extra zitplaatsen achterin een 940?

• F.P.A.M. Schmiermann (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2005 20:46 #1119785 door F.P.A.M. Schmiermann (GAST)
Beantwoord door F.P.A.M. Schmiermann (GAST) in topic 't gaat net

Ik heb geen flauw idee hoeveel ruimte zo'n gastank op soupeert, maar ik heb een thuisbrengertje op de plaats van het reservewiel. Dan kan het bankje net inklappen en ik heb (nog) geen klachten over gebrek aan beenruimte van de achterpassagiers gekregen.
Frans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2005 22:25 #1119797 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de gastank gebruikt veel

de gastank gebruikt veel ruimte, gehele compartiment is vol. Jammer, want een derde bankje lijkt me toch wel handig. Wat ik begrijp is het niet noodzakelijk is om de diepte in te gaan (kinderen benen vooruit)
Alfred

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-09-2005 14:49 #1119819 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad...
Eigenlijk zit er een dubbel compartiment. Onder de eerste klep zit een "verborgen" opbergruimte, waar weer een klep in zit waar het reservewiel onder ligt. Het extra achterbankje gebruikt dat eerste compartiment voor de beenruimte van de passagiers, en om zich in neer te klappen. Als je gastank dus alleen de ruimte van het reservewiel inneemt, past het bankje zonder problemen. Als hij ook die platte opbergruimte op het reservewiel inbeslagneemt, dan kan je misschien het bankje wel plaatsen, maar dan moeten de passagiers hun benen recht vooruit houden (oppassen met het dichtklappen! :)) en kan je ook het bankje niet neerklappen...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-12-2005 06:16 #1125176 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bankje volvo

Op marktplaats wordt nu een bankje aangeboden voor 199 euro
VRGR FRED

Moderators: Jerry Stam