Aansluitschema radio

• Robert Geurts (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2006 13:17 #1144085 door Robert Geurts (GAST)
Beantwoord door Robert Geurts (GAST) in topic foto's

Ik heb deze week een aantal foto's gemaakt, maar kan ze niet posten omdat ik nog geen lid ben. Ik wil ze wel mailen, geef maar een adres door (mag ook pb).
Robert
ps. ben nog steeds op zoek naar een houder om mijn niet-Volvo radio in de Volvo sleuf gemonteerd te krijgen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2006 23:39 #1144563 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zet dit even bovenaan

Ik zet dit even bovenaan voor Dewijs zijn probleem. Misschien kan hij ermee golpen worden...
Groeten, Hugo

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2006 05:21 #1144566 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic TERUG KEEREND PROBLEEM

Andre Struis - lid 514 945 LPT + CHIP
Ik zou haast zeggen: zet het bij de begrippen lijst....................

Andr�©

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2006 12:03 #1144571 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: Terugkerend probleem.

struis schreef : Ik zou haast zeggen: zet het bij de begrippen lijst....................

Zoals ook reeds gepost, er wordt aan gewerkt, maar wegens tijdegebrek even iets lager op mijn prio lijst.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2006 13:02 #1144572 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: Waar haal je het kunststof frame vandaan?

RobertG schreef : Ik wil mijn radio op dezelfde manier inbouwen, zaterdag dus even langs de Brezan. Maar waar kan ik een kunststof frame vandaan halen om een niet-Volvo radio in te bouwen?

Bij de dealert, kost iets van een eurootje of 20 dacht ik.

Maarten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2006 13:19 #1144575 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: Waar haal je het kunststof frame vandaan?

mderijke schreef :

RobertG schreef : Ik wil mijn radio op dezelfde manier inbouwen, zaterdag dus even langs de Brezan. Maar waar kan ik een kunststof frame vandaan halen om een niet-Volvo radio in te bouwen?

Bij de dealert, kost iets van een eurootje of 20 dacht ik.

Maarten

Of bij mij.
Ik heb zo'n zwart raampje om de radio recht in te kunnen bouwen op de schuine middenconsole. Let wel, niet de plastic bak die IN de middenconsole zit, maar het raampje. Klik even <a href="index.php?q=node/7216">op deze pagina</a> op de foto om te zien of je die bedoeld.
Indien gewenst, neem ik hem de 2e wel mee.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-12-2006 10:03 #1151108 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dus ...

Pieter L�¼ckerath schreef : Hoi Maarten, Ook op " www.volvo200.org/accessoires/schema 9 4 polig.htm kun je de oplossing vinden. Groetjes Pieter Small people talk about cars. Smart people talk about Volvo's.

Ik heb gisteren een nieuwe radio ingebouwd. Het schema wat <a href=" www.volvo200.org/accessoires/schema_9_4_polig.htm ">hier staat heeft me geholpen. Enig nadeel: de nummering klopt niet. Als je de stekker naar je toe houdt met de vlakke kant onderaan dan is de nummering van linksboven naar rechtsonder en niet van rechtsboven naar linksonder. De uitleg bij de nummers zelf klopt wel.
Toen ik dat doorhad wou het wel lukken. Doormeten ging in het begin niet goed omdat ik te chaotisch bezig was en dus bepaalde combinaties oversloeg.
Voor de rest maar alle draadjes doorgeknipt en met plugstekkers aangesloten op de Volvo aansluiting.
Verloopstekker kost overigen 12-13 euro bij Serva Amersfoort. Ze hadden &#39;m alleen niet op voorhand en geduld is niet mijn sterkste kant.
Overigens had ik geen vierpolige stekker en dus geen luidsprekers achter. En de luidsprekers voor hadden aparte kabels gekregen. Vreemd, omdat er op de standaard stekker ook al een aansluiting zit voor de luidsprekers voor.
Wel aangenaam verrast weer door de ruimte in de Volvo. Toen ik klaar was had ik zoveel kabels dat ik me afvroeg of dat wel ging passen. Maar het was geen probleem. Met mijn vorige auto had ik ook een nieuwe radio ingebouwd maar daar heb ik behoorlijk moeten wrikken en duwen om het hele zootje achter de radio goed te krijgen. 

Moderators: Jerry Stam